4. 6. 2023

MUDrland Wenca: Otázky a odpovědi 10


V dnešním dílu si čtenáři vyžádali podrobnosti o kůře ke snížení homocysteinu. Je pravda, že články píšu stručně, ve snaze poskytnout informace co nejrychleji. V zimě to ještě jde, ale v létě mám venku tolik práce, že těžko hledám večer čas na napsání článku. Některé informace jsou pro mne zcela samozřejmé a žiju v domnění, že je ví každý. Proto jsou některé články opravdu stručné. Jsem si toho vědom, a proto mi napište o doplňující informace.

otázka:
Chci použít náplast na bolák na zádech, ale u Vás jsem se dočetla, že jím lze posílit i slinivku - a tam máte uvedeno, že k použití nálepek máte seminář. Mohu poprosit o bližší informace? Jak u slinivky (případně dalších potíží) dávat často, jak velké nálepky, jak vybrat správné místo atd…
A do třetice - pokud by pan Wenca byl ochoten poradit: neživím se léky a věřím v samoobnovu organismu, tak jen ze starého krevního testu vím, že mám špatné slinivkové enzymy a k tomu mám asi 5 let se postupně zhoršující podivný symptom - modrá lůžka nehtů. Napadá vás k tomu něco? Budu vděčná a ráda si zaplatím za vaše rady

odpověď:
Ano, termoreflexními nálepkami lze posílit, lépe řečeno znormalizovat stav slinivky.  V některých případech s podporou bylin. AB (akupresurní bod), na který se lepí nálepka, je na levé ruce, mezi záprstními kůstkami malíku a prsteníku. Lepí se také artrotické projevy na malíku. To jsou vzdálené AB, blízké AB jsou na břichu a zádech v oblasti slinivky, hned u žaludku. Na rukou stačí nálepka 1x1 cm, na břicho a záda 1,5x1,5 cm. Tuto otázku ale nelze obsáhnout skrze psaný text, aniž bych Vás viděl. Nevím totiž, kde na zádech konkrétně máte bolák. Jestli v oblasti slinivky, nebo plic, protože další otázka se týká právě plic. Jde o modrá lůžka nehtů. Ty signalizují nedokysličenost organismu. A ta může mít souvislost se slinivkou.

Tyto konkrétní zdravotní potíže se mohou vyvinout v závažná onemocnění a ta nelze řešit všeobecným seminářem nebo písemnou radou. Doporučuji odborné vyšetření plic a já Vám mohu nabídnout prohlídku, ošetření a konzultaci u mne. Bolák na zádech si můžete lepit už teď. V tomto případě to jedna nálepka nevyřeší, abych Vám mohl poradit komplexněji, musím Vás vidět. 


otázka od Katariny:
Dobrý deň,
ďakujem vám za cenné rady, ktoré získavam pri čítaní vašich stránok.
Rada by som vás požiadala o usmernenie ohľadom užívania vitamínov rady B. Moja výška je 168 cm a váha cca 50 kg. Vitamíny som si zakúpila v odporúčanej zostave. Píšete, že kúra by mala trvať 250 dní okrem Niacinu.
Otázky:
Užívať celý počet naraz alebo rozdeliť dávku. Užívať pred alebo po jedle, na ráno? Možno triviálne otázky, ale... Z vašich skúsenosti - je možné očakávať nejaké vedľajšie prejavy?
Možno len na okraj zhruba pred 20 rokmi som prekonala Bellovú obrnu tváre. Do dnes mám následky (mikanie okom, kútik úst). Približne tri roky na jar a jeseň si dávam pichať injekcie Milgamma N 2x 10 dávok. Nepijem, nefajčím, snažím sa žiť zdravo, ale bez stresu sa mi to nedarí.


otázka od Marca:
Dobrý den, se zájmem jsem si opsal seznam vitamínů, ale narazil jsem na jeden zásadní problém. Nebudu zde řešit, kolik měřím a vážím. Jsem obr. Když jsem si chtěl dotyčné vitamíny objednat, zjistil jsem, že jsou 250g a další. Zajímalo by mě, jestli si mám zakoupit co nejsilnější nebo to klasické 250g dávkování je plně dostatečné. Tento údaj mě u seznamu chybí. Předem děkuji za reakci. Určitě by to zajímalo více lidí, proto to píšu veřejně.

souhrnná odpověď:
Marco si patrně špatně přečetl údaje na vitaminech. Obsah vitamínu v jedné tabletě určitě není v gramech. Je v miligramech, nebo mikrogramech. Většina vitamínů obsahují 250 tablet, tak opravdu nevím, zda ho nezmátl tento údaj. Marco má ale pravdu v tom, že bych mohl uvést více údajů o kůře ke snížení homocysteinu. 

Marco o sobě píše že je obr, Katarína zase váží pouhých 50 kg. Kataríně by možná stačila jednotabletová kůra, kterou uvedla Vlabi v šestém dílu. Účinek tohoto preparátu je ale velmi pozvolný, až si uživatel není jistý, zda se jeho zdraví zlepšilo účinkem preparátu, nebo pouhou vírou v něho.

Účinek kůry, kterou jsem zveřejnil, je podstatně silnější. Občas dochází k vyplavení sedimentů do krevního oběhu do té míry, že se dostaví dočasné chřipkové příznaky, nebo bolesti hlavy, anebo kloubů. Západní medicína by tyto příznaky označila za nežádoucí účinky. Tento jev je ale nutno chápat poněkud jinak. Dá se přirovnat ke generálnímu úklidu velkokuchyně, ve které se dlouho neuklízelo. Tam si nevystačíte s několika kapkami saponátu jako ve vlastní kuchyňce. V takové kuchyni je potřeba rozkopnout kýbl mazláku a podlahu pořádně vydrhnout. Teprve pak uvidíte, jak špinavá je úklidová voda. Podobně jak v těle, zvířili jste nečistoty. Po takovém úklidu je podlaha viditelně světlejší, čistší a voňavější.
Očistný efekt je podobný i v těle. Bohužel, zákonitě musí dojít ke stavu, kdy se vám přitíží. V tomto případě je vhodné kůru na den - dva přerušit a proti bolesti si vzít tabletku Aspirinu, nebo cíleně použít termoreflexní nálepky. Důvod je prostý: krev se sedimenty znečistila a zahustila do té míry, že nemůže některými zúženými cévami protéct, vzniká tam lokální vysoký tlak a vy tento tlak vnímáte jako bolest. Tímto dochází ke zpětné vazbě, protože tělo vám dává najevo, která konkrétní céva je zúžena, nebo zanešena. Když si na tato bolestivá místa nalepíte termoreflexní nálepky, urychlíte proces generální opravy a seřízení těla. Pokud se vám přitíží mimo domov, mnohdy stačí k odstranění bolesti půlminutové promasírování bolestivého bodu. Myslím, že analogie s generálním úklidem v kuchyni je na místě. I při úklidů se stává, že se nečistotami ucpe odpad. Podobně jako v případě masáže mnohdy zabere mechanické použití zvonu. Odměnou za tyto občasné typické příznaky detoxikace je brzký ústup zdravotních potíží. Obvykle nastává ve třetině - polovině kůry.

Tablety se během kůry užívají od každé po jedné současně a to kvůli synergickému účinku, kdy obzvlášť Betain HCL podporuje účinek B12. Protože tableta B12 je podjazyková, není ji možné spolknout současně s jinými, ale hned po užití ostatních ji nechat rozpustit pod jazykem. Anebo před. Je vcelku jedno, kdy vitamíny budete užívat. Lepší je užití po jídle, kvůli možné citlivosti na některé z nich. 
 
Kataríniny potíže s okem a koutkem jsou způsobeny změněnými parametry elektrolytu nervových buněk. K pochopení tohoto mechanismu je dobré si přečíst první díl tohoto seriálu. Tiky jsou v podstatě lokální Parkinsonovou chorobou. Pokud mi Katarína pošle kvalitní fotku obličeje, jsem schopen jí po telefonu poradit která místa masírovat a lepit termoreflexními nálepkami.

mudrland.wenca@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Podmínky pro publikování komentářů