26. 5. 2023

MUDrland Wenca: Otázky a odpovědi 9


Vlasy jako indikátor zdraví

Na první pohled se zdá bohatá kštice pro zdraví nedůležitá. Kdo ji má, má jistý atribut krásy, ať je to muž nebo žena. Vlasatá žena na první pohled kypí zdravím a krásou a muži přidá pleš pár roků navíc. Deficit vlasů se svádí na dědičnost a jiné vlivy. Skutečnost je taková,že stav vlasů odráží stav některých vnitřních orgánů. Vlasatá část hlavy je rozparcelována mezi játra, ledviny, slezinu a slinivku. Orgány které si nevědí rady s vlastním metabolickým odpadem, se je snaží vytlačit do končetin, ale také do podkoží vlasaté části hlavy. Tím otráví vlasové kořínky, což je důvodem padání vlasů. Například chemoterapie je tak jedovatá, že po ní ve většině případů vypadají vlasy. 
Mnozí lidé kteří si nechali "nastřelit vlasy", často na první pokus neuspěli. Museli počkat až se podkoží jejich hlavy vyčistí a teprve po roku a více se nové implantáty ujaly. 
Kdo má potřebu zjistit, který orgán má oslabený, zjistí to v knize Orientální diagnostika. Kniha bývá často v knihovnách.

otázka:
Dobrý den, je mi 36 let a dlouhodobě trpím velmi řídkými a tenkými vlasy. Zkoušela jsem snad všechny možné přípravky na posílení růstu vlasů, ale bezvýsledně. Dá se podle Vás stav vlasů zlepšit? 

odpověď:
Jak jsem napsal v úvodu, stav vlasů je odrazem našich vnitřních orgánů. Mám to vyčteno i odpozorováno ze života. Dědičné vlivy, například užší cévy vnitřních orgánů zásadním způsobem neovlivníme. Vím zcela určitě, že stav vlasů je ovlivněn znečištěním krve. Stav vlasů a očí má po vyléčení nejdelší setrvačnost, proto lze pomalé zlepšení zaregistrovat až po několika měsících. Protože principy funkcí lidského těla a jejich souvislosti poměrně dobře znám, myslím že snížení hladiny homocysteinu by mělo stav vlasů napravit, anebo alespoň zastavit další úbytek vlasů. I když snížením hladiny homocysteinu asi nezpůsobí prudký obrat stavu Vašich vlasů, zcela určitě zpomalí nástup civilizačních a degenerativních onemocnění. Protože jsem v minulých článcích uvedl seznam vitamínů na etapy, uvedu ho znovu, abych předešel nedorozumění.

Seznam vitamínů řady B ke snížení hladiny homocysteinu - kůra na 250 dnů
B3 250 tbl. - 1 bal. 
B5 250 tbl. - 1 bal. 
B6 250 tbl. - 1 bal. 
B9 90 tbl. - 2 bal. 
B12 250 tbl. !podjazyková forma! - 1 bal. 
B17 60 tbl. - 2 bal. 

Je to seznam poměrně silných vitamínů, během jejichž užívání zaručeně poznáte jejich pozitivní účinek. Po využívání je vhodná udržovací forma, vše v jedné tabletě 


mudrland.wenca@seznam.cz


2 komentáře:

  1. Dobrý deň,
    ďakujem vám za cenné rady, na ktorých je dôležité hlavne to, že vychádzajú z vlastných skúseností života. Chcela by som vás požiadať o usmernenie ohľadom užívania vitamínov B. Moja výška je 168cm a váha cca 50kg. Zakúpila som si ich len neviem, či užívať celú zostavu naraz alebo ich rozdeliť, či večer alebo ráno, pred alebo po jedle. Písal ste o dobe 250 dní. Ide teda o každodenné užívanie (okrem NIACIN) bez prestávky. Možno sú to triviálne otázky, ale odpoveď by pomohla.
    Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den. Se zájmem jsem si opsal seznam vitamínů ale narazil jsem na jeden zásadní problém. Nebudu zde řešit kolik měřím a vážím. Jsem obr. Když jsem si chtěl dotyčné vitamíny objednat, zjistil jsem, že jsou 250g a další. Zajímalo by mě, jestli si mám zakoupit co nejsilnější nebo to klasické 250g dávkování je plně dostatečné. Tento údaj mě u seznamu chybí. Předem děkuji za reakci. Určitě by to zajímalo více lidí, proto to píšu veřejně. S přáním hezkého dne Marco

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů