13. 6. 2013

3D - Umíte šilhat?

Jen ze zajímavosti. Když jsem hledal třetí z uvedených 3D obrázků (zavřen sám v pokoji), tak jsem z vedlejší místnosti slyšel dceru, jak se ptá manželky, zda neví o nějakém 3D obrázku s koňmi.  O 3D obrázcích jsme se doma naposledy bavili někdy před dvěma roky, od té doby ani jediné slovo a pak v podstatě v téže minutě mysleli na tutéž věc dva členové rodiny aniž by se viděli nebo věděli, co právě dělá ten druhý. Náhoda? (o tomto druhu "náhod" byla zmínka v komentářích pod článkem "Náhoda? Těžko" a na tyto komentáře navazující článek (ne)Vědátorské úvahy.


Pokud ano, pak co vidíte?












3 komentáře:

  1. Paráda,3D obrázky jsouv prostě paráda až na ten první,nic mne s toho nevyšlo,ale díky Ivan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivane,
      a já zrovna ten první dal, jako nejvíce plastický.
      Nikomu to neříkejte, ale uprostřed je takové to kancelářské kolečkové křeslo :-)

      Vymazat
  2. Po dlouhý době, jo je tam,opět jsem se na ně koukal na PC,na tabletu pomalu nic ,když člověk potřebuje
    brýle.Díky Ivan

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů