13. 6. 2013

3D - Umíte šilhat?

Jen ze zajímavosti. Když jsem hledal třetí z uvedených 3D obrázků (zavřen sám v pokoji), tak jsem z vedlejší místnosti slyšel dceru, jak se ptá manželky, zda neví o nějakém 3D obrázku s koňmi.  O 3D obrázcích jsme se doma naposledy bavili někdy před dvěma roky, od té doby ani jediné slovo a pak v podstatě v téže minutě mysleli na tutéž věc dva členové rodiny aniž by se viděli nebo věděli, co právě dělá ten druhý. Náhoda? (o tomto druhu "náhod" byla zmínka v komentářích pod článkem "Náhoda? Těžko" a na tyto komentáře navazující článek (ne)Vědátorské úvahy.


Pokud ano, pak co vidíte?












3 komentáře:

  1. Paráda,3D obrázky jsouv prostě paráda až na ten první,nic mne s toho nevyšlo,ale díky Ivan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivane,
      a já zrovna ten první dal, jako nejvíce plastický.
      Nikomu to neříkejte, ale uprostřed je takové to kancelářské kolečkové křeslo :-)

      Vymazat
  2. Po dlouhý době, jo je tam,opět jsem se na ně koukal na PC,na tabletu pomalu nic ,když člověk potřebuje
    brýle.Díky Ivan

    OdpovědětVymazat

Podepsat se není povinnost, ale projev úcty k druhým.