6. 1. 2023

Poděkování řetězci Kaufland



Článek o tom co jsem v uplynulém roku dělal, o tom jak manželka výhodně nakoupila v Kauflandu, o tom jak jsme oba onemocněli a jak jsme se rychle vyléčili, a také o překvapivém původu infekce.



Po delší pauze jsem našel čas napsat další článek. V uplynulém roce jsem většinu času věnoval úspoře energií, díky které mojí rodině nebyly zvednuty zálohy na energie. 

Ač jsem původním povoláním strojař, během života jsem získal kvalifikaci ortodoxního vesničana, kterého těžko opít rohlíkem. V uplynulém roce jsem vyrobil solárně vodní - samotížné panely na ohřev teplé užitkové vody. Upravil jsem bojlerový systém, aby za málo peněz poskytoval největší možný komfort. Koupil jsem špalíkovač pro zpracování dříve nevyužitých větví ze sadu a lesa k topení. Jezdil jsem s rodinou uklízet les, aby se většina odpadu dala spálit v kotli ústředního topení.  V domě kde bydlí moji rodiče a syn s rodinou jsem vyměnil starý nehospodárný kotel za nový. Upravil jsem regulaci kotle, abych vychytal nedodělky a nedomyšlenosti firemního inženýringu. Upravil jsem také svůj kotel na dřevo, abych zlepšil spalování a účinnost kotle. Sháněl jsem a nakupoval komponenty pro výrobu dalších solárních kolektorů. Není žádným uměním nakoupit draze, ale nakoupit levně kvalitní komponenty, to už vyžaduje kousek fištrónu a trpělivosti. S vyplazeným jazykem jsem ještě 23. prosince jel pro 200 metrů měděných trubek, protože byly za bezkonkurenční cenu.


Když jsem na Štědrý den onemocněl, přikládal jsem to přílišnému pracovnímu vypětí a stresu. Po mně onemocněla i manželka. Začalo mne bolet všude možně po těle a rychle jsem si uvědomil že kdybych se měl polepit termoreflexními nálepkami všechny bolestivé body, lepil bych se ještě teď. Proto jsem vsadil na Algirin (obchodní název pro aspirin v lékárnách Dr.Max). Překročil jsem doporučené dávkování (8 tablet) a během 24 hodin jsem využíval 10 tablet, Jak jsem předpokládal, bolesti úplně zmizely. 

Princip je velmi jednoduchý. Aspirin zabraňuje vzniku krevních sraženin a ředí krev. Aspirin rychle odstraňuje cévní blokace naředěním zahuštěné krve. Aspirin je snad nejgeniálnější farmaceutikum. Spolehlivě zabírá a má minimum nežádoucích účinků. Mezi nežádoucí účinky patří překyselení žaludku, které lze eliminovat zásaditým práškem basen pulver

Dávkování aspirinu je individuální podle váhy. Můžete překročit dávkování, ale jakmile vám začne téct krev z  nosu, musíte dávkování snížit, anebo aspirin úplně vysadit. Při předávkování by mohlo dojít k vnitřnímu krvácení, které by mohlo ohrozit život. Jemné nosní cévky jsou indikátorem, který před blížícím se předávkování vysílá varovný signál.


Dalším zdravotním problémem který mne trápil, bylo nutkání ke zvracení bezprostředně po jídle. Nezvracel jsem jen díky tomu že mi matka příroda nadělila opravdu silný žaludek. Nebylo mi dobře a jedl jsem jak vrabčák.

Manželku tento problém zasáhl v daleko silnější míře a opakovaně zvracela. Oba jsme s malými přestávkami prospali tři dny. Na žaludeční nevolnost nezabírala žaludeční nálepka, popsaná v tomto článku, ani tinktura z hořkých bylin. Byl jsem s rozumem v koncích. Proč nezabírala osvědčená léčba?

Když jsme se z nemoci vylízali, manželka přemýšlela od koho jsme tento "moribundus" chytili. Připomněl jsem jí že ne vždy musíme nemoc dostat, ale můžeme si ji uhnat sami. A že všechny ty virózy jsou v podstatě samoočistným procesem organismu. Ostatně, na toto téma jsem napsal před víc jak rokem tento článek.

Rozuzlení přišlo na Silvestra dopoledne. V rámci rekonvalescence jsem se, bůhví pokolikáté už, vysmrkal a v hlenu jsem ucítil strašný chemický smrad. Byl mi povědomý, akorát jsem nevěděl odkud. Během častého smrkání jsem si konečně vzpomněl. 
Těsně před těmito Vánocemi jsem si uvařil čaj a ucítil jsem přesně ten samý smrad. Pocházel z varné konvice zakoupené v Kauflandu. Manželka ji koupila protože stála jen 400 korun. Pod skleněnou baňkou svítily modré LEDky a měla plastové hrdlo a víko. Ten smrad jsem poznal, protože už jednou jsem vyhodil podobně smradlavé, plastové papučky z Číny. Ty tehdy smrděly tak, že mne ze ftalátů pálily oči. Čaj jsem vylil, konvici vyhodil a manželka přinesla starou konvici.

Poté co jsem identifikoval příčinu nemoci, mi docvakla další souvislost. Manželka se v divokých devadesátkách přiotrávila ftalátem z pančovaného alkoholu. Vyzvracela tehdy co se dalo a lékaři jí následně proplachovali žaludek. Údajně chybělo jen málo a ftaláty by jí poškodily žaludeční sliznici. Tak proto nám bylo zle!  Proto se žaludek nedal léčit! Žaludek nebyl nemocný, byl otráven ftaláty!

Manželka přemýšlela na tím, proč jsme smrad neucítili dřív, když jsme konvici používali snad čtyři měsíce. Podle mých zkušeností člověk některé pachy a vůně cítí se zpožděním, teprve poté co se nahromadí v těle na vyšší koncentraci, kterou je člověk schopen rozpoznat. Kdysi jsem koupil větší množství španělského vína Tempranillo vynikající kvality. Bylo to silně alkoholické, těžké víno s výraznou chutí a vůní. Během pár dnů jsem zjistil že ho můžu pít jen občas a málo. Aromatické a chuťové složky zůstávaly v těle delší dobu. Při každodenním pití se naskládaly v těle a začaly mi být protivné. Podobně i v případě ftalátů z konvice, se ftaláty shromažďovaly v těle a teprve až se jich shromáždilo víc, byli jsme schopni je identifikovat čichem. 

Na tomto místě uvedu video. Po jeho shlédnutí můžete snadno nabýt dojmu, že veškerá onemocnění jsou pouze důsledkem intoxikace vašimi hnijícími mrtvými bakteriemi. Omyl! Tak jak se můžete nakazit kapavkou, stejně tak můžete od nemocného tzv. virózou obdržet dávku symbiotických bakterií, které mají za úkol váš organismus vyčistit za pomoci horečky, pocení a jiných typických příznaků. Pokud je vaše vnitřní prostředí přiotrávené, bakterie získané od někoho jiného mohou rozjet samoočistný proces zvaný respirační onemocnění, viróza, chřipka, covid, angína, aj. Pokud neonemocníte od někoho, je jen otázkou času kdy se všudypřítomné symbiotické bakterie ve vašem těle namnoží do té míry, že provedou samoočistný proces samy. 

Samotné viry (torza genetické informace mrtvých buněk) žádnou nemoc nezpůsobí, ale mohou přiotrávit váš organismus. Stejně tak se k otravě může přidat chemická látka, která přispěje k otravě organismu. V tomto článku jsem popsal otravu ftaláty. Používají se jako změkčovadla plastů. Ale popravdě, kolik potravin dnes není zabaleno v plastu? Co v domě, oblečení, či autě není z plastu? 

Látek které mohou přispět k otravě je pochopitelně daleko víc. Stačí se podívat na dlouhé seznamy aditiv na obalech potravin, anebo složení drogistického zboží. Pouze rezidua chemických postřiků ovoce a zeleniny jsou skrytá. Nikdo pořádně neví jaká svinstva na nás sypou z letadel, ani co mají v plánu použít. 


Shrnutí mechanismu respiračních onemocnění, viróz, chřipek a covidu

Všechno to jsou projevy samoočistných procesů organismu, od rozkládajících se odumřelých vlastních buněk a parazitů. Tyto projevy otravy mohou být urychleny cizorodými jedovatými chemickými látkami. Pokud otrava dosáhne určité jedovatosti, organismus použije vlastní bakterie k samoočistnému procesu. Jinými slovy, bakterie se vrhnou  na potravu, namnoží se a vyvolají zvýšenou teplotu, která působí proti jejich přemnožení. Pokud je organismus infikován bakteriální náloží od někoho jiného, získá průběh samoočistného procesu, nebo chcete-li nemoci, podle získaného mixu bakterií. Toto platí rovněž v případě mixu geneticky modifikovaných bakterií vytvořených v biologické laboratoři. Platí to rovněž v případě přijetí intravenózní očkovací látky. 

Shrnuto a podtrženo: čím víc sraček si necháte vpravit do těla, v tím větších sračkách se ocitnete!

Proto byste měli být na pozoru vždy, když "lidumil" Gates vyhlásí příchod nové pandemie. Každá další pandemie bude podobně řešená kulišárna, zneužívající lidské neznalosti.


Zvláštní poděkování patří řetězci Kaufland, bez něhož by tento článek nevznikl.



MUDrland Wenca


5 komentářů:

  1. Smrdící varná konvice nás potkala v roce 2003. Dočasná náhrada za celonerezovou v opravě. Celoplastová a laciná. Zdrojem zápachu bylo sítko na vylévací hubičce. Sítko šlo do popelnice hned a po návratu nerezové konvice z opravy i "plastovka".

    OdpovědětVymazat
  2. Kľudne sa hnevajte. Raz debil, furt debil. Na konvici sa nešetrí, potom sa nečudujte, že si kúpite smradľavý šmejd. Takže sa sťažovať u najvyššieho, že vám v hlave nenadelil. Konvica nie je jednodňová záležitosť, minimálne 2 roky. Dať 15 eur za konvicu a sťažovať sa? Lacné prášky na pranie a zanáša práčku? Lacné zubné pasty a kazy na zuboch? Lacné topánky z lidla? Atakdále.
    Juraj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juraji,
      jenže už dávno neplatí, že dražší zboží = kvalitnější zboží.

      Vymazat
    2. Juraji,
      pokud jste si nevšiml, článek je o něčem jiném. Je o tom, že spouštěčem standartního samoočistného procesu, který farmakomafie vydává za pandemickou nemoc, vydává nařízení a doporučení strkat si špejle s búhvíjakým sajrajtem do nosu, dusit se v náhubku a očkovat kolonie bakterií z biolaboratoří, může být otrava z obrovského množství různých chemikálií.

      Články píšu pro přemýšlivé čtenáře a proto namísto sáhodlouhých seznamů chemikálií jsem pouze uvedl jejich hlavní zdroje.

      Ftaláty se používají naprosto všude (např. maso zavařené v plastové fólii) a jejich účinek na naše zdraví spočívá hlavně v míře koncentrace. Vyhnout se jim asi nedá, snad jedině že by jsme se odstěhovali na samotu u lesa a přijali životní styl Amišů.

      Dražší nemusí být kvalitnější výrobek. Jako příklad uvedu čínského výrobce ETA Hlinsko. Podle časopisu D-test se umístnil jako jeden z nejdražších výrobců, ale bohužel také nejméně kvalitního zboží. Dnešní doba j především o penězích. Nelze dopředu vědět který výrobek je nepředražený a poměrně kvalitní a který je nejlevněji vyrobený ale předražený, protože je na něm nějaké věhlasné logo.

      MUDrland Wenca

      Vymazat
    3. MUDRlande Wenco,máte naprostou pravdu.Drahé dnes už bohužel neznamená automaticky kvalitní. To platilo tak maximálně do konce šedesátých let minulého století.Mám obdobné zkušenosti jako Vy.

      Vymazat

Podmínky pro publikování komentářů