Louis Jacob. Exodus Izraelitů z Egypta. List z alba "Croza's Cabinet". Podle originálu Paola Veroneseho (1528 - 1588). Muzeum výtvarných umění v Kaluze |
Zejména v knize proroka Izajáše (Ješajahu (1)) se o vztahu sociálních parazitů k Židům píše dále (citace z knihy «Пятикнижие и гафтарот», Издательство «Мосты культуры», 2004, ISBN 5-93273-047-1, zvýraznění autorka):
"3. Naslouchejte a pojďte ke mně, poslouchejte a vaše duše živa bude a já s vámi uzavřu věčné spojenectví – odměnou za Davidovu neměnnou zbožnost.
4. Neboť svědkem jsem ho učinil pro národy, vládcem a pánem národů.
5. Hle, povoláš ty lid, který jsi neznal, a lid, který tě neznal, přiběhne k tobě, aby vyplnil tvou vůli – ve jménu svatého Boha Izraele, neboť on vyvýšil tě..."
(«Пятикнижие и гафтарот». Книга «Дварим», Йешаягу, LV, 2-5, с. 1187).
A co slíbili „kurátoři“ Židům výměnou za souhlas stát se vyvoleným lidem?
2. Neboť hle, temnota přikryje zemi a mlha národy, a nad tebou světlo Boží zazáří a zjeví se nad tebou jeho sláva.
3. A národy budou chodit za světla tvého a králové v nádheře tvé záře.
4. Pozvedni oči, rozhlédni se a pohleď kolem: všichni se shromáždili ze zemí vyhnanství a jdou k tobě, synové tvoji z daleka přicházejí a tvé dcery budou vychovány vedle králů.
5. Pak uvidíš a rozzáříš se a budeš zmaten radostí a tvé srdce se naplní vděčností, - neboť všechna hojnost zemí Západu se stane tvou, bohatství národů přejde k tobě…
9. Obyvatelé ostrovů se ke mně hrnou a lodě z Taršíše (2) napřed – aby přivedli tvoje syny z daleka, jejich stříbro a jejich zlato s sebou: ve jménu Boha, Boha všemohoucího a svatého Boha Izraele, neboť zdobí tě velkolepostí.
10. A synové cizích národů postaví tvé hradby a jejich králové ti budou sloužit, neboť jsem ti v hněvu zasadil ránu, ale ochotně jsem se nad tebou slitoval.
11. A vaše brány budou vždy otevřené, ve dne ani v noci nebudou zavřeny, takže vám přinesou bohatství národů a jejich králové budou přivedeni, jako otroci.
12. Neboť ten lid a to království, které ti nebude sloužit, zahyne a tyto národy budou zničeny…
16. A budeš pít mléko, brát vše nejlepší od národů, pít mléko z královských prsou, a poznáš, že já jsem Bůh, tvůj Spasitel a Vykupitel, Pán Jákobův…
(«Пятикнижие и гафтарот», Издательство «Мосты культуры», 2004, LX, 2-5, 9-12, 16, s. 1286 - 1288)
Hodně lákavá nabídka, že? Božské světlo je výhradně pro Židy, které je temnotou pro všechny ostatní národy; všichni králové jiných národů jsou otroky Židů; Židovky – za ženy králům; veškeré bohatství jiných národů připadne Židům; a kdo se nepodřídí, musí být zničen.
Zároveň budou „vyvolení“ vždy a všemi možnými způsoby pod ochranou a nikdo jim nebude rozkazovat:
"Jakákoliv zbraň byla by vyrobena proti tobě - nebude úspěšná, bez ohledu na to, jaký národ by přišel se s tebou soudit – ty porazíš ho, on bude shledán vinným…"
(«Пятикнижие и гафтарот», Издательство «Мосты культуры», 2004 LIV, 17, str. 61)
Toto je druh globální parazitické civilizace plánované a organizované sociálními parazity z jiného světa pro Zemi. Nejprve ale museli najít prostředky k uskutečnění svého plánu. A Židé se horlivě zavázali uskutečnit plány útočníků.
Zvažte některé metody, které byly k tomu použity na přímý příkaz kurátora Židů od sociálních parazitů, který se nazývá Jehova (alias Jahve), a s jeho plnou podporou.
"3. Naslouchejte a pojďte ke mně, poslouchejte a vaše duše živa bude a já s vámi uzavřu věčné spojenectví – odměnou za Davidovu neměnnou zbožnost.
4. Neboť svědkem jsem ho učinil pro národy, vládcem a pánem národů.
5. Hle, povoláš ty lid, který jsi neznal, a lid, který tě neznal, přiběhne k tobě, aby vyplnil tvou vůli – ve jménu svatého Boha Izraele, neboť on vyvýšil tě..."
(«Пятикнижие и гафтарот». Книга «Дварим», Йешаягу, LV, 2-5, с. 1187).
A co slíbili „kurátoři“ Židům výměnou za souhlas stát se vyvoleným lidem?
2. Neboť hle, temnota přikryje zemi a mlha národy, a nad tebou světlo Boží zazáří a zjeví se nad tebou jeho sláva.
3. A národy budou chodit za světla tvého a králové v nádheře tvé záře.
4. Pozvedni oči, rozhlédni se a pohleď kolem: všichni se shromáždili ze zemí vyhnanství a jdou k tobě, synové tvoji z daleka přicházejí a tvé dcery budou vychovány vedle králů.
5. Pak uvidíš a rozzáříš se a budeš zmaten radostí a tvé srdce se naplní vděčností, - neboť všechna hojnost zemí Západu se stane tvou, bohatství národů přejde k tobě…
9. Obyvatelé ostrovů se ke mně hrnou a lodě z Taršíše (2) napřed – aby přivedli tvoje syny z daleka, jejich stříbro a jejich zlato s sebou: ve jménu Boha, Boha všemohoucího a svatého Boha Izraele, neboť zdobí tě velkolepostí.
10. A synové cizích národů postaví tvé hradby a jejich králové ti budou sloužit, neboť jsem ti v hněvu zasadil ránu, ale ochotně jsem se nad tebou slitoval.
11. A vaše brány budou vždy otevřené, ve dne ani v noci nebudou zavřeny, takže vám přinesou bohatství národů a jejich králové budou přivedeni, jako otroci.
12. Neboť ten lid a to království, které ti nebude sloužit, zahyne a tyto národy budou zničeny…
16. A budeš pít mléko, brát vše nejlepší od národů, pít mléko z královských prsou, a poznáš, že já jsem Bůh, tvůj Spasitel a Vykupitel, Pán Jákobův…
(«Пятикнижие и гафтарот», Издательство «Мосты культуры», 2004, LX, 2-5, 9-12, 16, s. 1286 - 1288)
Hodně lákavá nabídka, že? Božské světlo je výhradně pro Židy, které je temnotou pro všechny ostatní národy; všichni králové jiných národů jsou otroky Židů; Židovky – za ženy králům; veškeré bohatství jiných národů připadne Židům; a kdo se nepodřídí, musí být zničen.
Zároveň budou „vyvolení“ vždy a všemi možnými způsoby pod ochranou a nikdo jim nebude rozkazovat:
"Jakákoliv zbraň byla by vyrobena proti tobě - nebude úspěšná, bez ohledu na to, jaký národ by přišel se s tebou soudit – ty porazíš ho, on bude shledán vinným…"
(«Пятикнижие и гафтарот», Издательство «Мосты культуры», 2004 LIV, 17, str. 61)
Toto je druh globální parazitické civilizace plánované a organizované sociálními parazity z jiného světa pro Zemi. Nejprve ale museli najít prostředky k uskutečnění svého plánu. A Židé se horlivě zavázali uskutečnit plány útočníků.
Zvažte některé metody, které byly k tomu použity na přímý příkaz kurátora Židů od sociálních parazitů, který se nazývá Jehova (alias Jahve), a s jeho plnou podporou.
Výuka parazitismu
Aby mohli splnit všechny tyto "velké plány", cizí mimozemští parazité nejprve na parazitování uvrhli samotné Židy. Vzpomeňme na onu „manu z nebes“, kterou je Jahve nasytil na poušti. Všimněte si, že je nenaučil, jak by sami mohli získávat jídlo, což pro něj nebylo vůbec těžké.
Nezastával sice vysoké postavení v hierarchii sociálních parazitů, ale něco uměl a primitivní nomádi toto něco vnímali jako božské skutky. Ale přitom naučit své svěřence „chytat ryby“ pomocí „rybářského prutu“, který by jim byl přidělen, by byla naprostá maličkost.
Ale sociální parazité neměli za cíl vychovat z primitivních nomádů soběstačné lidi. Cílem bylo zkorumpovat parazitismem celý národ, aby se nemohl vykroutit z moci sociálních parazitů, aby si navykl dostat vše z rukou boha, který je vyvolil:
„A dal jsem vám zemi, na které jste nepracovali, a města, která jste nestavěli, a usadili jste se v nich; (ovoce) z vinice a olivy, které jste nezasadili, ty jíš. Nyní se bojte Hospodina a služte Mu upřímně a pravdivě…“ (Kniha Jozue,24:13-14 (3)).
(Pozn. překl. - souč. překl. Jedna ukázka staršího - překladu)
Tóra (Starý zákon) podrobně vypráví životní příběh celých generací Židů bez jakéhokoli náznaku tvůrčí práce. Židovští předkové, králové, proroci a další postavy, které jsou nám vytrvale představovány jako příklad k následování a předmět úcty, po stovky let nic nestavěli, nevynalezli, nesezdávali, netvořili. Obsadili pouze někým obývaná místa a vyhnali z nich místní. Všechny jejich dovednosti stačily jen na „ukrást, oklamat, odebrat“. (A jak vznikl Izrael? - pozn. překl.)
Abychom byli spravedliví, je třeba říci, že Židé přece jen něco postavili. Král Šalomoun postavil dům pro sebe a Jehovu (chrám) a také obehnal Jeruzalém, který židé nepostavili, pevnostní zdí. Tyto, obecně pro všechny lidi zcela běžné věci, jsou prezentovány jako největší úspěchy hodné opěvování ve „svaté“ knize. Později museli Židé chrám obnovit, ale nepovažovali za nutné vydělat si peníze na tuto záležitost sami poctivě, ale vytáhli je z Peršanů.
Aby mohli splnit všechny tyto "velké plány", cizí mimozemští parazité nejprve na parazitování uvrhli samotné Židy. Vzpomeňme na onu „manu z nebes“, kterou je Jahve nasytil na poušti. Všimněte si, že je nenaučil, jak by sami mohli získávat jídlo, což pro něj nebylo vůbec těžké.
Nezastával sice vysoké postavení v hierarchii sociálních parazitů, ale něco uměl a primitivní nomádi toto něco vnímali jako božské skutky. Ale přitom naučit své svěřence „chytat ryby“ pomocí „rybářského prutu“, který by jim byl přidělen, by byla naprostá maličkost.
Ale sociální parazité neměli za cíl vychovat z primitivních nomádů soběstačné lidi. Cílem bylo zkorumpovat parazitismem celý národ, aby se nemohl vykroutit z moci sociálních parazitů, aby si navykl dostat vše z rukou boha, který je vyvolil:
„A dal jsem vám zemi, na které jste nepracovali, a města, která jste nestavěli, a usadili jste se v nich; (ovoce) z vinice a olivy, které jste nezasadili, ty jíš. Nyní se bojte Hospodina a služte Mu upřímně a pravdivě…“ (Kniha Jozue,24:13-14 (3)).
(Pozn. překl. - souč. překl. Jedna ukázka staršího - překladu)
Tóra (Starý zákon) podrobně vypráví životní příběh celých generací Židů bez jakéhokoli náznaku tvůrčí práce. Židovští předkové, králové, proroci a další postavy, které jsou nám vytrvale představovány jako příklad k následování a předmět úcty, po stovky let nic nestavěli, nevynalezli, nesezdávali, netvořili. Obsadili pouze někým obývaná místa a vyhnali z nich místní. Všechny jejich dovednosti stačily jen na „ukrást, oklamat, odebrat“. (A jak vznikl Izrael? - pozn. překl.)
Abychom byli spravedliví, je třeba říci, že Židé přece jen něco postavili. Král Šalomoun postavil dům pro sebe a Jehovu (chrám) a také obehnal Jeruzalém, který židé nepostavili, pevnostní zdí. Tyto, obecně pro všechny lidi zcela běžné věci, jsou prezentovány jako největší úspěchy hodné opěvování ve „svaté“ knize. Později museli Židé chrám obnovit, ale nepovažovali za nutné vydělat si peníze na tuto záležitost sami poctivě, ale vytáhli je z Peršanů.
Oloupení národů
Protože „vyvolení“ neznali nic jiného než toulat se (vždyť to byli kočovníci – pozn. překl.), mohli hromadit kapitál pouze jedním způsobem – okrádáním jiných národů, což je otevřeně popsáno ve svaté knize Židů – Tóře.
Vypráví například, jak Židé ve velkém okradli Egypťany, nejprve během ekonomických aktivit Josefa, který se dostal k moci, s pomocí svého boha, který „mě ustanovil za otce faraona a pána všeho jeho domu a vládce celé egyptské země“. («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Брейшит», Ваигаш, XLV, 8, с. 218).
Josef svou činností ekonomicky zruinoval Egypt a ze svobodných Egypťanů udělal otroky spekulací s obilím, které jim v „tučných letech“ na radu svého boha zdarma odebral. A když přišel hladomor, začali toto obilí prodávat egyptským lidem. V důsledku toho bylo veškeré egyptské stříbro, dobytek, půda a lidé samotní v Josefových rukách. Vše dopadlo velmi dobře a od té doby se Židé snažili za starých časů vždy ovládnout obchod s obilím.
Ještě jeden pozoruhodný moment v tomto parazitickém obrázku:
„A Josef nasytil svého otce, své bratry a celý dům svého otce chlebem podle počtu dětí, ale chleba nebylo v celé zemi, protože hlad začal velmi krutě a Egypt a země Kanaánců (4) byly mořeny hladem…“ («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Брейшит», Ваигаш,, XLVII, 12-13, str. 224)
To se děje vždy, když lidu vládnou sociální parazité – země a lidé jsou zbídačeni a hrstka cizích parazitů nahoře prosperuje.
Ty drobky blahobytu, které v Egyptě po použití šokové ekonomické terapie „reformátora“ Josefa ještě zůstaly, Židé slízli na základě „otroctví“, které ve skutečnosti neexistovalo.
Otroci pak žili v domech, které ani anděl, který přišel zabít egyptské prvorozené, nedokázal rozeznat od domů původních Egypťanů. „Otroci“ měli kromě svých domů i svůj dobytek, například beránka, kterého jejich bůh radil porazit, aby jeho krví majitel potřísnil dveře domu. A „otec faraóna“ Josef usadil mnoho svých bratrů v „nejlepší části země Egyptské, v zemi Ramses“, a nejen je v ní usadil, ale ona se dostala do jejich majetku.
Protože „vyvolení“ neznali nic jiného než toulat se (vždyť to byli kočovníci – pozn. překl.), mohli hromadit kapitál pouze jedním způsobem – okrádáním jiných národů, což je otevřeně popsáno ve svaté knize Židů – Tóře.
Vypráví například, jak Židé ve velkém okradli Egypťany, nejprve během ekonomických aktivit Josefa, který se dostal k moci, s pomocí svého boha, který „mě ustanovil za otce faraona a pána všeho jeho domu a vládce celé egyptské země“. («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Брейшит», Ваигаш, XLV, 8, с. 218).
Josef svou činností ekonomicky zruinoval Egypt a ze svobodných Egypťanů udělal otroky spekulací s obilím, které jim v „tučných letech“ na radu svého boha zdarma odebral. A když přišel hladomor, začali toto obilí prodávat egyptským lidem. V důsledku toho bylo veškeré egyptské stříbro, dobytek, půda a lidé samotní v Josefových rukách. Vše dopadlo velmi dobře a od té doby se Židé snažili za starých časů vždy ovládnout obchod s obilím.
Ještě jeden pozoruhodný moment v tomto parazitickém obrázku:
„A Josef nasytil svého otce, své bratry a celý dům svého otce chlebem podle počtu dětí, ale chleba nebylo v celé zemi, protože hlad začal velmi krutě a Egypt a země Kanaánců (4) byly mořeny hladem…“ («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Брейшит», Ваигаш,, XLVII, 12-13, str. 224)
To se děje vždy, když lidu vládnou sociální parazité – země a lidé jsou zbídačeni a hrstka cizích parazitů nahoře prosperuje.
Ty drobky blahobytu, které v Egyptě po použití šokové ekonomické terapie „reformátora“ Josefa ještě zůstaly, Židé slízli na základě „otroctví“, které ve skutečnosti neexistovalo.
Otroci pak žili v domech, které ani anděl, který přišel zabít egyptské prvorozené, nedokázal rozeznat od domů původních Egypťanů. „Otroci“ měli kromě svých domů i svůj dobytek, například beránka, kterého jejich bůh radil porazit, aby jeho krví majitel potřísnil dveře domu. A „otec faraóna“ Josef usadil mnoho svých bratrů v „nejlepší části země Egyptské, v zemi Ramses“, a nejen je v ní usadil, ale ona se dostala do jejich majetku.
Židé byli otroky pouze Jahveho:
„A stalo se po smrti Mojžíše, služebníka (překlad by měl být otroka) Hospodinova, že Hospodin promluvil k Jozuovi, synu Nun, služebníku Mojžíšovu, řka: Mojžíš, služebník (otrok) můj, zemřel; Nyní vstaň, přejdi přes tento Jordán, ty a všechen tento lid, do země, kterou dávám jim, synům Izraele…“ (Kniha Jozue 1:1-2)
Jestliže Jahve nazývá Mojžíše, „velkého“ vůdce Židů z egyptského otroctví, „svým otrokem“, a Jozua, Mojžíšova vojenského pomocníka, kterého Jahve po něm jmenoval, byl také jeho otrokem, pak již nemá cenu mluvit o obyčejných Židech.
Když „otroci“ ekonomicky zničili zemi, zničili vše, co je možné: veškerý dobytek a veškerou úrodu, zkazili veškerou vodu, infikovali Egypťany kožními chorobami a povraždili všechny jejich prvorozené, usoudili, že už nemají co zemi zbídačené díky jejich pobytu vzít.
I rozhodli se jít kvůli parazitování na jiné místo, a aby „otroci“ během pochodu na nové místo krmení nespali a mohli zařídit slušné bytí pro svého kurátora, poradil ten svému prvnímu mluvčímu, Mojžíšovi, následující:
„A dám tomuto lidu přízeň v očích Egypťanů, a stane se: až odejdete, neodejdete s prázdnou, ale žena požádá svého souseda a toho, kdo bydlí v jejím domě, o stříbrné a zlaté věci a oděvy a oblékněte je na své syny a na své dcery a zpustošte Egypt…“ («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Шмот», Шмот III, 21-22, с. 282).
Slova náčelníka Mojžíš přesně zprostředkoval obyčejným Židům, kteří takovou pozornost nemohli odmítnout, tím spíše že si sami nemuseli lámat hlavu nad tématem, jak okrást ty, s nimiž bydleli v sousedství déle než jeden rok – a kteří dělali za ně všechno, oni vystupovali jen jako nosiči.
„Synové Izraele učinili podle Mojžíšova slova a vypůjčili si od Egypťanů věci stříbrné, zlaté a oděvy. A Bůh dal přízeň lidu v očích Egypťanů a oni dávali jim, a zpustošili Egypt...“ («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Шмот», Бо XII, 35-36, с. 343).
Židé nebyli skromní ani troškaři a „obrali Egypťany“ na maximum. Vyvezli 300 tun šperků a zlata! V Tóře je psáno, že toto vše bylo vypůjčeno. Neobtěžovali se to vrátit dodnes.
„Egyptští právníci připravují žalobu proti Izraeli, požadují zaplacení odškodného za šperky a zlato vyvezené Židy před 3318 lety, píše list Ash-Sharq al-Awsat. Za vlády faraona Ramsese II. v roce 1290 př. n. l. Židé opustili Egypt a odvezli asi 300 tun šperků ze zlata, stříbra a mědi těm, které právníci považují za Egypťany a jejich potomky. Po 3365 letech odhadli egyptští právníci náklady na šperky na kvadriliony dolarů, ale jsou připraveni se spokojit s návratem 300 tun zlata, což má v současných cenách hodnotu asi 2,5 miliardy dolarů. Nabil Hilmi, vedoucí skupiny 15 egyptských právníků, deníku řekl, že samotný Izrael vytvořil podobný historický precedens tím, že požadoval, aby švýcarské banky a Německo vrátily utlačovaným Židům nemovitosti, peníze, drahé kovy, šperky atd. zabavené nacisty. Izrael se považuje za právního nástupce všech Židů, takže musí platit za své předky, upozornil. Příprava egyptských právníků na budoucí proces, který se bude konat ve Švýcarsku, trvá již více než 5 let a již stála 250.000 $...“
Je zde ještě jeden zajímavý bod, který často využívají sociální parazité na národech, zemích a celých planetách, které si podmanili. Slova "Bůh dal lidem přízeň v očích Egypťanů" neznamenají nic jiného než použití speciálních technických zařízení (nazývají se také astrální generátory nebo psi-zbraně) k zombifikaci velkých mas obyvatelstva. A v tomto případě výběrového k vytvoření stavu zombie. Pouze Egypťané byli oklamáni, zatímco Židé zůstali při smyslech.
„A stalo se po smrti Mojžíše, služebníka (překlad by měl být otroka) Hospodinova, že Hospodin promluvil k Jozuovi, synu Nun, služebníku Mojžíšovu, řka: Mojžíš, služebník (otrok) můj, zemřel; Nyní vstaň, přejdi přes tento Jordán, ty a všechen tento lid, do země, kterou dávám jim, synům Izraele…“ (Kniha Jozue 1:1-2)
Jestliže Jahve nazývá Mojžíše, „velkého“ vůdce Židů z egyptského otroctví, „svým otrokem“, a Jozua, Mojžíšova vojenského pomocníka, kterého Jahve po něm jmenoval, byl také jeho otrokem, pak již nemá cenu mluvit o obyčejných Židech.
Když „otroci“ ekonomicky zničili zemi, zničili vše, co je možné: veškerý dobytek a veškerou úrodu, zkazili veškerou vodu, infikovali Egypťany kožními chorobami a povraždili všechny jejich prvorozené, usoudili, že už nemají co zemi zbídačené díky jejich pobytu vzít.
I rozhodli se jít kvůli parazitování na jiné místo, a aby „otroci“ během pochodu na nové místo krmení nespali a mohli zařídit slušné bytí pro svého kurátora, poradil ten svému prvnímu mluvčímu, Mojžíšovi, následující:
„A dám tomuto lidu přízeň v očích Egypťanů, a stane se: až odejdete, neodejdete s prázdnou, ale žena požádá svého souseda a toho, kdo bydlí v jejím domě, o stříbrné a zlaté věci a oděvy a oblékněte je na své syny a na své dcery a zpustošte Egypt…“ («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Шмот», Шмот III, 21-22, с. 282).
Slova náčelníka Mojžíš přesně zprostředkoval obyčejným Židům, kteří takovou pozornost nemohli odmítnout, tím spíše že si sami nemuseli lámat hlavu nad tématem, jak okrást ty, s nimiž bydleli v sousedství déle než jeden rok – a kteří dělali za ně všechno, oni vystupovali jen jako nosiči.
„Synové Izraele učinili podle Mojžíšova slova a vypůjčili si od Egypťanů věci stříbrné, zlaté a oděvy. A Bůh dal přízeň lidu v očích Egypťanů a oni dávali jim, a zpustošili Egypt...“ («Пятикнижие и гафтарот». Книга «Шмот», Бо XII, 35-36, с. 343).
Židé nebyli skromní ani troškaři a „obrali Egypťany“ na maximum. Vyvezli 300 tun šperků a zlata! V Tóře je psáno, že toto vše bylo vypůjčeno. Neobtěžovali se to vrátit dodnes.
„Egyptští právníci připravují žalobu proti Izraeli, požadují zaplacení odškodného za šperky a zlato vyvezené Židy před 3318 lety, píše list Ash-Sharq al-Awsat. Za vlády faraona Ramsese II. v roce 1290 př. n. l. Židé opustili Egypt a odvezli asi 300 tun šperků ze zlata, stříbra a mědi těm, které právníci považují za Egypťany a jejich potomky. Po 3365 letech odhadli egyptští právníci náklady na šperky na kvadriliony dolarů, ale jsou připraveni se spokojit s návratem 300 tun zlata, což má v současných cenách hodnotu asi 2,5 miliardy dolarů. Nabil Hilmi, vedoucí skupiny 15 egyptských právníků, deníku řekl, že samotný Izrael vytvořil podobný historický precedens tím, že požadoval, aby švýcarské banky a Německo vrátily utlačovaným Židům nemovitosti, peníze, drahé kovy, šperky atd. zabavené nacisty. Izrael se považuje za právního nástupce všech Židů, takže musí platit za své předky, upozornil. Příprava egyptských právníků na budoucí proces, který se bude konat ve Švýcarsku, trvá již více než 5 let a již stála 250.000 $...“
Arkadij Ostrický, "Noc exodu" |
Je zde ještě jeden zajímavý bod, který často využívají sociální parazité na národech, zemích a celých planetách, které si podmanili. Slova "Bůh dal lidem přízeň v očích Egypťanů" neznamenají nic jiného než použití speciálních technických zařízení (nazývají se také astrální generátory nebo psi-zbraně) k zombifikaci velkých mas obyvatelstva. A v tomto případě výběrového k vytvoření stavu zombie. Pouze Egypťané byli oklamáni, zatímco Židé zůstali při smyslech.
Bible popisuje alespoň jeden další případ jejich použití. Když židovští velekněží poslali popravit muže, který se v Bibli nazývá Ježíš Kristus, dav horečně křičel: „Ukřižujte ho! Ukřižovat!" Lidé, které ošetřoval, osvěcoval a utěšoval, ho proklínali, plivali na něj a házeli na něj kameny. Koneckonců byl poslán, aby zachránil „zhynulé ovce zbytku Izraele“. Jakmile byla poprava provedena a generátory byly vypnuty, lidé dostali rozum, zmizela davová psychóza a oni byli zděšeni tím, co právě provedli. (K tomu stačí ovšem podobný vliv, jaký mají v dnešní době média, čili nasazování myšlenek na „nějaký čin, postupek“, a když to proběhne – lidé již nadále nejsou masírováni takovým způsobem a přijdou k sobě. Takže ani není třeba mimozemských technologií, stačí jen znalost chování davu – pozn. překl.)
autor: Jelena Ljubimova
Je potřeba rozlišovat a udělat si tak představu o daném problému - procesu .
OdpovědětVymazatKdyž to uděláme , tak dostaneme toto rozdělení :
tradiční židovský národ
pasáci židovského národa , udržovaní v jedné genetické linii , která s židovským národem nemá nic společného - kmen Lévi - organizátoři
Majitel Židovského projektu , který pomocí skoupení celého světa nesplatitelnou lichvou , budoval dnes už hroutící se Biblickou koncepci .
Pro židovské bijce připomenu minulost . Po první sv. válce začalo v Evropě docházet hromadně k odmítání Židovského dogmatu židovským národem a řada mužů i žen se odtrhla od biblického internacistického projektu . Odmítáním přikázaných dogmat , mezi které patří i zákaz , vstoupit do svazku s nežidem .
Jedním z těchto "odpadlíků" byl i otec Oty Pavla , který se oženil s nežidovkou .
Došlo tím už po několikáté k ohrožení nástroje prosazování Biblické doktríny , bez které by projekt zkrachoval. Proto se stalo nutností nástroj "přibrousit" a to stejným způsobem , kterým se to dělalo po staletí zpětně v minulosti .
Genocidou - pogromem , který donutí nástroj držet pohromadě a nenávidět programově ostatní národy .
Takže ty masakry během 2 sv. války , naprogramoval židovskému národu jejich Globální majitel a k financování tohoto fašistického projektu - Třetí říše , posloužila kohorta hlídacích psů - pasáci židovského národa . Bylo to takzvané "Osekání suchých větví" ze stromu globálního nástroje řízení .
A až zase bude někdo vykřikovat , že je nutno potrestat Izrael , tak si to připomeňte a zeptejte se : Všechny potrestat , i kojence , pětileté děti , desetileté děti , lidi , kteří odmítají válku ?
Nebo skutečné viníky !
Zjišťuji, že kolem pojmu "Žid" mám dost nejasností. Kdo je vlastně Žid? Jsou to Izraelité z kmene Juda? To by pak ostatní izraelské kmeny Židé nebyli. Pokud označení "Žid" není nijak spojeno s názvem kmene Juda, odkud pochází?
VymazatJinak judaismus zní jako odvozený od Judy, ale proč ho převzaly všechny kmeny Izraele? Proč Izraelité nemluví izraelsky, ale hebrejsky?
Clanek pise o zidovske Bibli a Jahvovi, zidovskem Bohu.
OdpovědětVymazatEvangelia o utrpeni Zida Jezise Krista v Novem zakone (testamentu) podavaji uplne jiny obraz Boha jako zdroje nekonecne lasky a dobra. Tento protiklad k Bibli, kde je Jahve licen jako mstivy a urazlivy despota, pred kterym se musi vsichni trast, je nejvetsim rozporem krestanstvi. Ten spociva v uctivani obou zakonu Bible i Noveho testamentu.
Jezis o Jahvem nekolikrat mluvi, prectete si jeho hodnoceni. Odsuzuje Zidy, ze ho uctivaji.
Hej, ale tento prostý fakt, že Jahve nie je Otcom Nebeským a že Ježiš na to upozorňoval, to drvivá väčšina ľudí nechápe.
VymazatJako opírat se o Nový zákon, je jako se opírat o kolečko plné prasečích trusů. Kolečko je sice stabilní, ale smrdí, že se o něj nikdo neopře :))
VymazatBacha na literaturu napsanou na zakázku, což zrovna u tohoto díla platí všema dvaceti.