6. 6. 2024

K. Konečná - STAČILO

14 komentářů:

  1. Podle hulvátských, nepublikovatelných komentářů, co k nám dorazily, to vypadá, že paní Konečná někomu šlápla, spíše opakovaně, na kuří oko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo jen dobře. Jen tak dál. :-)
      Albi

      Vymazat
  2. Mluví hezky, ale co jsem četl, má na triku pár hlasování, kde to tak skvěle nevypadá. Celé je to jen divadlo pro lidi, něco jako souboj Sparta vs Slavie..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vašku,
      když už, tak dohledejte konkrétní hlasování, jinak jde přinejmenším o "jedna paní povídala", čímž samozřejmě nic nevylučuji.

      Vymazat
    2. To bych si musel ukládat a třídit všechno, co přečtu, aby to pak mohl dokládat ke svým příspěvkům. Prostě se mi to vybavilo, tak jsem to napsal. Je to podobné jako s Okamurou, který je tak strašný vlastenec, ale jeho hlasování to ne vždy potvrzují.
      A upozorňuji na to i z toho důvodu, že jsme strašně naivní a okamžitě začínáme věřit každému, kdo říká to, co chceme slyšet. Já třeba takhle baštil Filipa Turka - než jsem se dočetl, že je pro EU a NATO.

      Vymazat
    3. Trochu jsem zapátral, abych tedy něco doložil a tady je litanie od Okamury, který Konečné vyčítá její hlasování: https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Okamura-SPD-Poslankyne-KSCM-hlasovala-pro-otevreni-otazky-zruseni-Benesovych-dekretu-623328?nocache=1
      Jinak dost lidí jí má za zlé, že se v různých otázkách alibisticky zdržuje hlasování, místo aby dala jasné ne.

      Vymazat
    4. Ono jde při tom hlasování taky občas o šachy na pár tahů dopředu. Často taková tvrzení o hlasování či nehlasování zapomínají totiž zmínit, že nešlo o konečné hlasování, ale třeba jen o první čtení. Může pak jít o hraní o čas, o nechání navrhovatele babrat se s něčím, co se zavrhne později a mezitím se mohou soustředit na jiné věci (sbírání podkladů, důkazů, argumentů), apod.

      Takže jednak ono někdy takové podobné vhození do diskuzí či infopole může mít opačný, než zamýšlený účinek a jednak když už máš čas něco takového někam vhodit, bylo by minimálně zodpovědné vůči druhým si danou informaci ověřit a doložit jí zdrojem. Okecávat to neochotou ukládat a třídit vše, co si člověk přečte, je podle mě, a to bez urážky, leností.

      Umíš si představit, že by takto do éteru házel slova bez jejich jakékoli opory faktů třeba Putin, Fico, Orbán,...?

      To, že člověk není na společenském žebříčku, respektive na žebříčku zodpovědnosti tak vysoko, přece neznamená, že by měl infopole plnit nezodpovědně. Může tím pozitivně, ale i negativně ovlivňovat své okolí - dávat příklad druhým.
      To je přesně ta oblast, kde i jednotlivec může ovlivnit celek nečekaným způsobem. Říká se tomu efekt motýlých křídel.

      Vymazat
    5. Předchozí svůj komentář jsem napsal, ještě před tím, než mi přišlo oznámení o tvém doplnění.

      Nicméně a to aniž bych se zastával paní Konečné, babrat se v nějakém jednom hlasování z před čtyřmi roky, mě osobně přijde ztrátou času.
      Pokud by mě to fakt zajímalo a že nezajímá, tak bych paní Konečnou kontaktoval s dotazem, abych znal její důvody. Věřím, že by odpověděla a třeba by do toho vnesla nečekaný pohled. Ale jak říkám, pro mě je to nepodstatná epizodka, kterou pan Okamura použil z nějakého důvodu.

      Není podstatné, co kdo řekl, ale proč to řekl (či hlasoval). To platí v našem případě jak pro paní Konečnou, tak pro pana Okamuru.

      Dnes je ale svět jinde a je potřeba pídit se po celkovém obrazu, nikoli po jeho dílčích epizodách, kde se člověk snadno, ale i s velkou pravděpodobností ztratí.

      Vymazat
  3. Včera jsem jim hodil hlas, tak doufám, že se tam alespoň dostanou.
    Mám rád i pana Davida ale tam bych volil zase jen jeho. Jsem každopádně zvědavý jak to dopadne. Každopádně je naše společnost už tak oligarchizovana, že nám už málo co pomůže. Naší zem jsme už prohráli, jen si to odmítáme připustit. V 89 jsme udělali velikou chybu a rozpadem ČSSR jsme to jen potvrdili. Kde jsme dnes mohli už být? Veškeré investice jsme hodili za západní pozlátko přez palubu. Západ nás raději spálí na popel, než aby zase přišel o tak dobrou kolonii. Ono ale úplně stačí zavřít hranice a jsme do měsíce bez potravin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S takovým poraženeckým přístupem opravdu "nám už málo co pomůže" a "naši zem jsme už prohráli".
      To abychom si všichni dřepli odevzdaně do kouta a čekali, co se bude dít.

      Vymazat
    2. A co chceš změnit jako člen zhruba 10-15% skupiny probuzených. Pokud nevidíš, jak jsme svázání se Západem na věčné časy, tak asi nevnímás úplně vše. Já dnes kupříkladu studoval bývalé pionýrské tábory. Ty nejlepší a nejmodernější, které se postavili v 80tych létech jsou dnes komplet k demolici. Rusové obnovili proslavený dětský tábor Artěk na Krymu. https://youtu.be/xaThGx0RcMo?si=fDZkCuIFqxJT8gY_
      Oni vůbec hodně investují do dětí. Kupříkladu zde video na dětskou bývalou pionýrskou úzkorozchodnou železnici po kompletní rekonstrukci. https://youtu.be/ubywsCRjRWY?si=zxR8COtNhgVKX_j7
      A co my? Všechny zajímají jen prachy. Joo, mužu se ale radovat, že už nad námi krouží ruské kosmosfery a již brzo nás bílé klobouky vytáhnou z loje.
      Asi jako tato blbka: https://youtu.be/F_69AeOKWf4?si=v-pjAcE8CaAWRyDT
      Znám mnoho lidí, kteří se nedokážou smířit s realitou ale já si na ni raději zvykám. Nemusíš si dřepnout do kouta ale věnovat se odboji celý život také nemá smysl, obzvláště, když to mnoho lidí neocení. Optimista jsem byl tak do 30😁

      Vymazat
    3. "Všechny zajímají jen úrachy" - mluv laskavě jen a pouze za sebe.

      Mezi probuzené (ať to znamená cokoli) se nepočítám.

      A co chci změnit? Sebe. A tím, když bude vůle, měnit okolí.

      Vymazat
  4. Mluvím za ty, které každý den díky své práci vidím a jsou jich, nezlob se na mě , tisíce. Rozhodně nejsem zalezlý v kanceláři a nevnímám jenom tu svou bublinu ale komunikuji s mnoha lidmi každý den. Já sebe změnil. Nejsem jakkoliv závislý na systému. Můj dům nepotřebuje elektřinu. Pěstuji si vlastní brambory. Peču si vlastní chleba a jiný nejime. Umím si opravit cokoliv na autě, umím postavit dům. Sousedy zvu pravidelně na své domácí koláče, uzené, chleba i rohlíky ale nikoho jsem neinspirovali, protože světu vládne pohodlnost. Tak nesuď, pokud nechceš být souzen.
    A já přece neodsuzuji tvou práci. To si nesmíš vztahovat na sebe. Jsem pouze realista a uvědomuji si, že podobné weby fungují v Americe desítky let bez jakékoliv změny. Je to pouze čtivo pro nás, kteří vnímáme i něco jiného než konzum. Ale i když tyto články vytisknu, což jsem dělal ve stovkách kopií a ty jsem rozdával, tak jsem prakticky nikoho neprobudil. Víš co lidi spojilo a probudilo? Covid! Tehdy se probudilo mnoho lidí a začali číst třeba i tvůj web. Takže vždy je potřeba nějaký impulz, který rozpohybuje masu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže co, máme se jako na snahu pozitivně působit na okolí vykašlat? Protože přesně tak působí tvoje komentáře - že to nemá cenu. A tento negativní pohled na věc nic nezmění ani barevný, lesklý obal, do kterého jsou komentáře zabaleny.

      Když jsi nikoho neovlivnil, neber chuť tak činit druhým.

      A jak víš, že jsi někoho neovlivnil? Protože jsi od nich nedostal čokoládu a nebylo to večer ve zprávách?

      Píšeš o impulzu - nikdy nemůžeš vědět, co takovým impulzem může být. Může tím být třeba jediná věta vyřčená či napsaná ve správný čas a na správném místě. Že je něco takovým impulzem, co změní budoucnost, nemůžeš vědět. To ukáže vždy až budoucnost. A proto, že nevidíš výsledky okamžitě, neznamená, že to nemá cenu.

      Vymazat

Podmínky pro publikování komentářů