14. 9. 2013

Kam se ztratil Život?

Reklama na ten nejlepší prací prášek vlevo, reklama na banku vpravo. 
Na dveře ťuká agent ČEZu, ze schránky padá upomínka - pokus o smír.
Soused celému paneláku na odiv staví své nové BMW.
Z vedlejšího bytu je slyšet děti, jak v hráčské eufórii křičí "Dostal jsem tě, jsi mrtvej, mrtvej!"
Z elektrárny Fukušima vytéká svítící voda a v Českých Budějovicích právě policajt udeřil mladou ženu, co pomáhala invalidovi.
Přišla SMS: "Na vašem účtu k dnešnímu dni je mínus 8523 korun českých." Druhá SMS: "Půjčíme Vám ihned na cokoliv a bez ručitele." No neberte to, když je to tak výhodné, že? Mám dvě zaměstnání, takže jdu do toho.
Obama si hází mincí, které z červených tlačítek stisknout, ale jen když se první dáma nedívá.
Karel, Máňa, Pepa i ti z horního bytu se rozvádějí. To budou mít právníci žně!
U souseda zvoní exekutor. Zase nezaplatil za plyn. Amnestie.
I dnes umřely tisíce dětí hlady a u nás v krámě je akce na sušenky - není odbyt.





Tak si říkám, kvůli tomu tady jsme?

6 komentářů:

  1. Chapem ze otazka je myslena sarkasticky.. no ved ale vies ze sme tu preto aby sme to prezili,a pokial je to v nasej moci i zmenili a pomahali ostatnym. Prepac Michal ale toto niesu clanky ktore cokolvek ucia-to nechaj platkom a bulvaru a blogom co nemaju o com pisat..toto len ubera energiu.Nieje vtom nic konstruktivne. Zda sa i ze prestavas verit..nedari sa snad?A nemyslis ze to moze byt skuska?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mailo(?),
      autor (tedy já) článek psal s jinými pohnutkami, než jsi pochopil ty. A to je na psaných textech, ale nejenom na nich príma - každý uvidí, to co vidět chce/má/potřebuje. Takže je docela možné, že článek chtěl přece jenom něco předat i tobě aniž by to bylo mým záměrem. Záleží na míře tvé nezaujatosti.
      Každý má svůj styl a má na něj Univerzem dané stejné právo jako kdokoliv jiný. Já mám tento a nestydím se za něj a ani nikoho nenutím mé články pročítat.
      Obsah v podobě, kterou jsem do článku dal, uvidí jen ti, kteří jsou i na podobné vlně jako já. Jak na internetu frčí - Svůj k svému.

      Vymazat
  2. Je to síla... kvůli čemu tady jsme?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nevím, ale myslím si, že každý kvůli něčemu jinému a nepředpokládám, že to bude něco z toho, co je v textu.
      Nebo ještě lépe, někteří tu jsou i kvůli tomu výše zmíněnému, ale rozhodně ne v takovém množství, jak tomu ve skutečnosti je. Proto ta celková disharmonie.

      Vymazat
  3. Mailo,
    myslím,že všechny články nemusej a ani nemaj učit, ale mohou bejt K-VĚCI. A tenhle pro mě plnil to, co asi Michal zamejšlel ... tedy BEJT K VĚČI! Promiň Michale vypadl mi z první verze dovětek. Matěj

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů