1. 7. 2022

Přepral jsem Putina i Bruce Lee

Nick IQ je některým skalním čtenářům zde na blogu známou ikonou. Pro ty ostatní vysvětlím. Jde o zástupce vyspělých inteligentních mimozemských civilizací zde na planetě Zemi. Redakce je někdy až zahlcena zásadními informacemi, radami i posledními varováními od tohoto attaché. Ale jak už jsem v některé starší diskuzi uvedl, z obav, že tato sdělení předáme veřejnosti a propukne zděšení, nepokoje, možná i občanská válka, si toto na triko prostě vzít nemůžeme a jeho diplomatické nóty nezveřejňujeme. Dnes nám ale do redakce přišel natolik zajímavý text, že jsem prostě neodolal a místo do diskuze, kde by mohl zapadnout, ho dávám jako hlavní článek. 

Upozorňuji, že se nejedná o žádnou satiru ani nijak jinak žertovný počin, nýbrž o zcela vážně myšlený text. 

Posaď se milý čtenáři, přestaň jíst i pít, ať ti nezaskočí, dej z dosahu veškeré ostré a pichlavé předměty a ponoř se do informací od zástupce vyspělých mimozemských inteligentních civilizací, které byly předány pod předchozí článek o zbrojním pasu.

MichalB


"V sedmdesátých letech jsem se setkal s Brucem Lee, známým z akčních filmů USA, který za mnou přijel do Československa. Přivedl si s sebou tlumočníka a jednali jsme spolu o něčem, ... na co si už přesně nevzpomínám. Výsledkem bylo, že prohlásil, že mne stejně ( přesto ) nikdy neuzná.
Nakonec jsem v životě dokázal mnohem víc než on a to i ve sportu. Uvádím to, protože to má význam, totiž v tom smyslu, že "nic není náhoda". Evidentně byl veden k tomu setkání se mnou, respektive doslova řízen. Ano, jsme tady na Zemi, my někteří a , směji se, jsou nás tu už desetitisíce. Kdo? To možná později, Nyní k tomu, o co jde: Stejně tak nebylo náhodou, že jsem byl ostaršen abych mohl soutěžit s muži a tak se utkal s nynějším prezidentem Ruské federace Putinem. Jo, je o hodně starší než já, ... přesto jsem ho porazil způsobem, který ukázal jeho slabost a doslova trapnost. Před zápasem mi nějací jeho agenti přikázali, že musím prohrát, ... ale "nešlo to", směji se, připadal bych si jalo debil. Potom mi zase nějací jiní dva agenti zakázali napsat si jeho jméno do průkazu závodníka jako mnou oraženého a to vlastně vyřešil hlavní rozhodčí, který mi ho prostě nezapsal, respektive odmítl mi to potvrdit. Takový byl život toho sraba, který dnes stejně srabácky válčí proti Ukrajině. Proč jsem vám o tom nyní vyprávěl: Já už se tedy s Putinem setkal a porazil jsem ho důkladně. My dva tedy víme, jak se věci udály. Ale on má teď špičkově vyzbrojenou vlastní armádu a cca sto čtyřicet milionů občanů. Nepoměr, že jo? No a budete třeba i vy, kteří teď zrovna čtete tento můj příspěvek, chtít abych se s ním zase střetl? Že ano, že jo? A budete se cítit tak silní, protože on je. Ano, je to možné, střetnout se s ním a to doslova přímo fyzicky. Vždy rozhoduje síla a nebo dobrá vůle ji nepoužít. Ale proč mne vyhledal ten Bruce Lee a proč jsem porazil Putina v tom sportu? Uvažujte o tom, protože opravdu nic není náhoda."


IQ.



"--- Nyní bych rád poskytl nějaké informace k tomu zbrojnému průkazu. Asi jde jednoduše o prosté povolení vlastnit zbraň vyšší moci. My ve vesmíru, jim říkáme tlačné zbraně. Zastaralé zbraně stéle ještě dost vhodné pro boj s pozemšťany ale.

Proč by například Česko nemohlo mít stejnou výzbroj jako Ruská federace? Má vše potřebné k výrobě jaderné bomby. Informace, odborníky, technologii a dokonce i vlastní uran. Ale někomu ve světě by se to nelíbilo, někomu mocnému. Protože by ztratil svou moc. Takto je těch mocností několik a doslova si mohou dělat co chtějí, viz. Putin a jeho Ruská federace. Především vyhrožovat zničením celého světa, což je rekordně největší zbabělost a ubohost, viz. tzv Perimetr Ruské federace.

No, a co s tím, když má někdo nějaké silné zbraně bez toho úředního povolení. No, to je asi problém, ale jak už jsem sdělil, vždy rozhoduje síla a nebo dobrá vůle ji nepoužít. Myslím, že každý a to včetně například státu a nebo mezinárodního společenství, by nakonec a rád, ustoupil. Té síle, samozřejmě, protože ta vždy rozhoduje. Takže k čemu vlastně nějaké povolení, například ten zbrojní průkaz, Zbytečné, pokud je někdo dostatečně silný. Shodneme se na tom? Tak to prostě je. No a týká se to nejen nějakých státních zákonů ale i mezinárodních smluv a úmluv.

Proč tento úvod: Co když má Česko takové zbraně, že nejsilnější na planetě a ještě navíc takové, které zaručí jeho bezpečnost i proti například té nejmocnější Ruské federace, tedy proti SS-18 SATAN, rusky Vojvoda, včetně těch hypersonických, samozřejmě. Bude se někdo ptát, jak si to Česko mohlo dovolit? Nebo mu prostě padnou k nohám? Já myslím, že vždy rozhoduje síla a nebo dobrá vůle ji nepoužít.

Existuje smlouva s mimozemskými civilizacemi o vyzbrojení vesmírnými zbraněmi a je platná. Putine, ty máš něco proti? A když, můžeš nás rozesmát?"

IQ.




27 komentářů:

  1. Prepáč, Michal, neviem, prečo to sem dávaš. Nieje to ani vtipné, len nekonečne trápne. Buď je to nejaký zastydlý puberťák, ktorý si robí srandu, ale ja mám skôr dojem, že to naozaj myslí vážne, a potom je zrelý na liečebnú starostlivosť ak v nej už aj nie je. Evidentne trpí bludmi a putinofóbiou, prosto taká mentálna troska.

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte jedna poznámka: ten "vesmíry blbec" evidentne trpí tak pozemskou či prízemnou slabosťou akou je z á v i s ť. Z tých jeho kecov priam kričí, ako závidí dotyčným ich silu, či už fyzickú, politickú či mediálnu. Závidí im svetový dosah na mysle ľudí, obdiv, pozornosť, ktorej sa im dostáva a najmä ich postavenie akýchsi ikon v mysliach ľudí.

    OdpovědětVymazat
  3. dobrý deň, váš blog čítam denne už niekoľko rokov. ale...
    ak toto nie je satira, tak...

    OdpovědětVymazat
  4. Ten človek nutne potrebuje psychiatrickú liečbu a dlhodobý pobyt na psychiatrickej klinike.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přinejmenším by měl požádat svého ošetřujícího lékaře o změnu medikace.

      Vymazat
    2. "Nakonec jsem v životě dokázal mnohem víc než on a to i ve sportu.

      Přesto jsem ho porazil způsobem, který ukázal jeho slabost a doslova trapnost.

      Takový byl život toho sraba, který dnes stejně srabácky válčí proti Ukrajině.

      Já už se tedy s Putinem setkal a porazil jsem ho důkladně."



      Z těchto pár větiček, které napsal iq, usuzuji na obrovskou PÝCHU iqáčka!


      Kdysi na Zvědavci publikoval své komenty Jan Koňas! Psal nesrozumitelně, nelogicky, ale občas do toho psaní zamotal pár matematických souvislostí, a tak ho dost lidí "respektovalo", protože v podstatě nerozuměli jeho psaným projevů. Čím víc psal, tím víc odhaloval bláznivý svět v jeho mysli! Po čase byl znemožněn a navždy se ztratil. Jedno plus mu však musím přičíst! On přiznal, že se léčil na psychiatrii.

      Nechte iqáčka psát a dejte lidem šanci poučit se na jeho příkladě. Mne by to rozhodně zajímalo. Vypadá to, že je zkušeně kovaný životem i vesmírem!



      Vymazat
    3. 16:17

      --- k "Nakonec jsem v životě dokázal víc než on a to i ve sportu." : Jo, v životě jsem čelil zlu a svedl s ním boj, přičemž i ve studiu úspěch a ve sportu, no ve sportu snad už protože je rozdíl ve filmu a v něm. Možná se o mně ještě dozvíte víc, nerad o sobě mluvím a už vůbec ne konkrétně.

      --- k "Přesto jsem ho porazil způsobem, který ukázal jeho slabost a doslova trapnost." : Nemohl jsem si tehdy pomoct, buď jsem se mohl nechat vyloučit za nesportovní chování tím, že ho nechám vyhrát přestože mi nesahal ani po kotníky a nebo ho prostě "zlikvidovat". Jaký to mělo výsledek? Obrovský, takový, jaký jsem nikdy před tím a nikdy potom už nikde nezažil: Putin se totiž "ztratil", přestal se ovládat a vrhal se na mne jako smyslů zbavený evidentně s cílem mne podrápat a pokousat. Něco tak neuvěřitelného se asi už neuvidí. Fakt, opravdu, to byl trapas. Úplně se znemožnil. Neumí prohrát, ztrácí vědomí a kontrolu nad sebou!!!. Totální trapas!!!.

      --- k "Takový byl život toho sraba, který dnes stejně srabácky válčí proti Ukrajině." : Když vás zastrašuje jeho ochranka, nějaké KGB nebo co a pak vám ještě nějaké asi STB, protože mluvili výborně česky, zakáží ho porazit a pak si napsat jeho vítězství do průkazu závodníka, protože nejenže za to vítězství jsou body, pokud tam je zapsané ale také to je důkaz o jeho porážce, pak to je srabácké!. Pokud nyní útočí proti Ukrajině s tím, že Ukrajina nesmí napadnout území Ruské federace, protože by ten hajzl hned použil alespoň lokální jaderné zbraně, minimálně čtyři děla, která dokáží střílet jadernou munici tam už má, a pokud má takovou vojenskou převahu, že nic neriskuje, pak je to bezesporu jen srabácké, čemu kdo nerozumí, co kdo nechápe!!!.

      --- k "Já už se tedy s Putinem setkal a porazil jsem ho důkladně." : No, má to asi mnohem větší význam, než by kohokoliv napadlo. Protože jsem se už s ním setkal a porazil ho, je to mezi námi "jasné". Zvítězil jsem. Nyní má on mohutnou armádu a nejlepší zbraně a za sebou má cca sto čtyřicet milionů občanů, kterým vládne. Protože jsem ho porazil a je to tedy mezi námi už jasné, jeho nynější převaha by měla být vyrovnána mou a tou je armáda mimozemských civilizací. Už jsem ho porazil a nyní je namístě porazit ho mou adekvátní vesmírnou silou. Jde o to samé, už bylo přece rozhodnuto, kdo je silnější, ty jeho srabárny nás dokonce štvou!!!. Asi bude muset být "anihilován" za drzost!!!.

      Zdravím a jsem rád, že reagujete. Rád vždy vysvětlím.

      IQ.

      Vymazat
    4. Tento koment jsem výjimečně zveřejnil, aby bylo vidět, s kým tu máme čest. Ale je to poslední takový, který nechávám publikovat. Další s obdobným obsahem (a takových k nám už poslal desítky) skončí v koši.

      Vymazat
    5. To dúfam, pretože váš blog bol pre mňa v mnohom prínosom a do teraz je zdrojom pestrých informácií.. bolo by na škodu si do domu pustiť háveď, ktorej sa potom len ťažko zbavuje

      Lukáš

      Vymazat
    6. Michale, děkuji za vysvětlení. Už jsem se zděsila, co to tu je.

      Vymazat
  5. Hypoteticky, ale fakt že hypoteticky zoberme že je to pravda. To tým „mimozemšťanom“ (IQ) nevadí, že jedna krajina a jej pätolízači robia zle po celej Zemi, vykorisťujú, drancujú, ničia, uvrhávajú do novodobého otroctva, zabíjajú, vraždia, vydierajú a iné nechutnosti len pre ich vlastný prospech? Toto im fakt že nevadí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:26

      Dovolím si reagovat na Vás, Rejžo, protože připouštíte, i když jen hypoteticky, že je to pravda.

      Zaprvé musím opravit nadpis článku, protože z textu mého příspěvku nevyplývá, že jsem přepral Bruce Lee, to totiž skutečně těžko, když jsem v té době jeho setkání se mnou byl ještě malé dítě. Navštívil mne na mém tréninku bojového umění, sledoval mne přes okna a pak ke mně přišel trenér s tím, že venku před tělocvičnou na mne čeká nějaký asi asiat v divné "košili" a prosí mne, jestli bych za ním nepřišel pokud sám chci. Jo, udělal jsem to, proč ne, ještě v kimonu, zpocený a omlácený z boje na tatami a v myšlenkách dost jiných než vnímat jeho odpor vůči mně a překlady jeho tlumočníka. Jo, choval se hodně odmítavě, na to si vzpomínám, o čem přesně jsme tehdy mluvili, to opravdu už nevím, kromě toho, že on osobně zastupoval naše "lidi" v Asii. On byl někým, kdo si prožil něco podobného jako já, teoreticky podobného, protože podmínky našich životů se lišily i kvalitativně. Jeho dokonce rodiče dlouho oblékali jako malou holčičku - do dívčích šatů, aby ho uchránili před napadením, aby ho někdo nepoznal. Děkuji Vám tedy za tu možná jen snahu o možnost považovat můj příspěvek za pravdivý, Rejžo.

      Přestali jsme ho chránit, protože zblbnul definitivně, už mu nešlo o nic jiného než se stát největší filmovou hvězdou Hollywoodu a proto zemřel.

      IQ.

      Vymazat
    2. Máš pocit, že si niekým iným ako Človek? Keď vystupuješ v mene inej rasy.. poviem to stručne, to, že si či nie si mimozemšťan v čelovečnom tele na veci nič nemení. Iba mi príde hlúpe si myslieť, že niekto tam vonku si azda čo i len trochu trúfa vyzvať Človeka k súboju tvorenia. Boh človeka stvoril na svoj obraz a teda prirodzene aj so schopnosťou čokoľvek tvoriť v nekonečných možnostiach.. Človek sám je boh a mimozemšťania ku ktorým sa sám priraďuješ sú buď odpad evolúcie alebo Melkorov pokrútený paškvil.. ale stále platí slobodná vôľa a je teda každého vecou, čo rieši, žije, tvorí a čo si celkovo volí..

      Vymazat
    3. 22:08

      Vůbec nemám pocit, že nejsem člověk, ale my pojímáme stvoření podle jeho ducha, k obrazu svého ducha stvořil Bůh člověka, to si prosím nepleťte. Existencí je ve vesmíru fakt mnoho, například Reptiliáni, ještěři, kteří na Zemi žili mnohem déle než lidé --- to nejsou lidé? My tvrdíme, že ano, jen se liší svým nynějším tělem. Tak moc, my ty rozdíly neděláme, tak moc, my pojímáme každé stvoření jako Boha, jako jeho část, kterou on obsahuje a kterou i je, pojímáme vše jako součást jednoho celku.

      Ale rozlišujeme jednotlivé vývojové úrovně, v Bibli jsou zmíněny jako vody, jako hladiny, jako sféry.

      IQ.

      Vymazat
    4. Človek nie je len telom. Človek je predovšetkým boží organizmus, telo, myseľ, duch.. a porovnávať Človeka s niekým iným je naivný nezmysel.. Človek je unikátny, bezkonkurenčný tvor.. ale môže byť tiež i ne-tvor. Možnosti tvoriť a ničiť má len Človek a Boh. A predovšetkým, nevnímam, že by sa nám niekto mohol rovnať a rovnako tak mnohé čo vo všehomíre je nie je stvorené Bohom.. skôr temnotou ktorá sa od počiatku snaží Boha napodobiť alebo tvorbu jeho vykradnúť či pokrútiť. Tak potom keď sa vraví o mimozemšťanoch, nemám ten pocit, že by zrovna oni boli našimi bratmi a sestrami a nieto ešte nám po-moci.. oni túžia práve po tej našej moci, ktorú oni postrádajú. Biblia toho mieni dosť aj keď viac menej v nečistej, ne-povôdnej forme. Je pravda síce, pred Človekom bolo tu mnoho stvorení ale žiadne tak čisté a dokonalé a premyslené ako My a všetko čo Bohom je tvorené.

      Lukáš

      Vymazat
    5. 11:46

      Rekordní nesmysly, Lukáši.

      IQ.

      Vymazat
    6. Oooo.. žasnem. Takže tvoje tvrdenia môžu znieť plne zmyselne. To chápem. Ja mám pravdu a ty ju nemáš je dnes často používané vetné spojenie. Aj to viem akceptovať. Ale v tomto smere nemá pre mňa veľký význam pokračovať ďalej, nie so samozvaným mimoňom. Pozdravuj Putina.

      Lukáš

      Vymazat
  6. Ten človíček má IQ jen v nicku, jinak mu evidentně chybí. Je zralý na klecové lůžko, lobotomii a elektrošoky. Totální magor.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle slaboduchý text od tzv. ET IQ jsem zde nečekal. Tímto se alternativa střílí do vlastní nohy. Toto bude sloužit prorežimním figurám k tomu, aby ukázali: podívejte, o jakých nesmyslech se tam píše. Jde pravděpodobně o trolla, nebo se jedná o AI text od nějakých zpravodajců. Bhožel jste na to skočili. Ale jinak mockrát díky za zprávy z UA.

    OdpovědětVymazat
  8. Proč tolik nenávisti a osočování? Co Vás tak zvedá ze židle? Nejste lepší než mainstream. Pro hlupáka každý hloupý! To, co říkáte o IQ, říkáte o sobě...

    OdpovědětVymazat
  9. Кто-нибудь спросит, как Чехия может себе это позволить? Или они просто падут к его ногам?
    Bude se někdo ptát, jak si to Česko mohlo dovolit? Nebo mu prostě padnou k nohám?
    ХА ХА ХА ХА!
    Мы хорошо посмеялись в Москве. У вас все отобрали или даже отменили сами. Вы больше не представляете, где находится ядерная энергетика. Ваша армия была одной из лучших в Европе, а что вы имеете сегодня? Простите, я снова должен смеяться.
    Чтобы даже фантазировать о военной мощи, нужно иметь огромный опыт и, самое главное, долгосрочную программу. Спросите китайцев. А с вашей политической "элитой", правящей вами, вы - просто посмешище. Как и весь Запад.
    Искренне Ваш В.В. Путин

    CHA CHA CHA CHA!
    Dobře jsme se u nás v Moskvě zasmáli. Vy jste si totiž všechno nechali odebrat, nebo jste si to i zrušili sami. Už nemáte ani ponětí o tom, kde až je atomová energie. Vaše armáda byla jednou z nejlepších v Evropě a co máte dneska? Promiňte, musím se znova smát.
    Abyste si mohli i jen fantazírovat o vojenské síle, musíte mít obrovské zkušenosti a hlavně dlouhodobý program. Zeptejte se Číňanů. A s Vaší politickou "elitou", co Vám vládne jste nám už vůbec ke smíchu. Jako vůbec celý ten váš Západ.
    s přátelským pozdravem V.V. Putin

    OdpovědětVymazat
  10. Takovejch a jemu podobnejch běha kolem nas vice jen nas skoušej aby přivedli lidi na zcesti

    OdpovědětVymazat
  11. Pane IQ, můj dědeček Belzebub mi vždy říkal, že pokud si nejsem jisty
    mám se zeptat havranů na Saturnu. O vas a vaší rase tam nikdy neslyšeli.
    Bylo by možné osobní setkání? Už kvůli dědečkovi.
    JustinCase

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:11

      My jsme lidská rasa, jak myslíte, že vypadali ti římští a řečtí bozi. Jak myslíte, že vypadají například křesťanští andělé.

      Na Saturnu je jedna ze základen původních obyvatel Marsu, setkal jsem se s jednou dívkou z této "rasy", která je stejná jako ta pozemská lidská, s tím rozdílem stejná, že oni jsou podstatně vyšší. Tato měla jen cca dva metry a mluvili jsme spolu fakt naprosto přátelsky. I Reptiliáni, se kterými jsem se setkal a mluvil s jedním z nich z očí do očí, jsou vyšší postavy, tedy vyšší než dva metry. No, pokud se vydáváte za potomka nějakého negativního "tvora", je to smutné ale zároveň ze sebe děláte cíl. protože my všichni ve vesmíru, my čekáme na vaši pozitivitu, která přichází zákonitě vývojově a nebo na oddělení těch lepších z vás, abychom je mohli kontaktovat a spolupracovat s nimi i v našem vlastním zájmu. Hnízdo sršňů na planetě Země, kteří se stále víc a úspěšněji vyzbrojují, ohrožuje jejich okolí už nyní a v budoucnu možná i nás na jiných planetách. Zabráníme tomu. Proto je skutečností, že se tedy setkáme, ale místo i čas zvolíme my.

      IQ.

      Vymazat
    2. --- Před několika málo lety jsem se setkal s několika představiteli mimozemské civilizace Aldebaran, známé z historie hitlerovského Německa, které s ní navázalo oboustranný kontakt a získávalo od ní vědecké informace potřebné ke zhotovení tzv. zázračných zbraní a především jí bylo ve druhé světové válce vedeno. Vy v redakci jistě víte, že zbytek poraženého Německa, ten, který válku začal a vedl, zmizel v konvojích nákladních lodí v Antarktidě a v roce 1947 porazil válečnou flotilu USA, která se je pokusila zlikvidovat. Tato dnes už civilizace, lidská ale už i mimozemská, protože mezi nimi došlo ke zkřížení, stále ještě vede svou válku, která má za cíl konečné vítězství, tedy porážku Rusů. Hvězda Aldebaran, po níž tato mimozemská civilizace byla v německých záznamech nazvána, je vzdálena cca 69 světelných let od Země, což znamená, že jí bude trvat minimálně stejně tak dlouho dostat se sem. Ta doba už uplynula, přičemž teleportovat informaci, respektive něco neživého, je vlastně o velmi mnoho snazší, takže mohli odletět k Zemi téměř okamžitě - už v průběhu bojů. Usuzuji podle toho, že mne její noví představitelé přímo osobně hmotně a prostě z očí do očí, kontaktovali před těmi několika málo lety a nebyla to samozřejmě náhoda. Vyčkávají, Vyčkávají na můj názor, na mou pozici vůči Ruské federaci a já myslím, že už jsem téměř rozhodnut. Nechtějí být s námi ve sporu a považují za rozumné být našimi spojenci v budoucnu, respektive zatím alespoň mými, tedy. Jsme pro ně příliš silní. Zdravím.

      IQ.

      Vymazat
    3. Hmm, teším sa na stretnutie. Porovnáme silu Človeka a strateného vo vesmíre..
      S pozdravom Černobog

      Vymazat
  12. Proto jsem a jsme tady.

    IQ.

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů