1. 7. 2022

Pátá dávka by nás mohla zbavit (nejenom) pandemie

Éra COVID-19 v Rusku skončila
1. července Rospotrebnadzor odstranil všechna anti-COVID omezení, která byla v zemi zavedena od začátku roku 2020. Můžeme tedy konstatovat, že dnes oficiálně, rutinně a téměř nepostřehnutelně v Rusku skončila éra COVID-19.


Éra COVID-19 v České repulice:
Prezident ČLK Milan Kubek byl hostem pořadu 360° a podělil se o své názory ohledně opatření a očkování:
"Ohledně očkování musíme začít hned, čtvrtá dávka je standard!"


Osobně bych to viděl na definitivní řešení - dávku pátou...

5 komentářů:

  1. Zároveň s denacifikací končí kovid.

    OdpovědětVymazat
  2. Válek nepochopil jedno pravidlo "západu". Aby mohli někoho o něčem přesvědčit, musí to sami ukázat u sebe. I proto si zničili a ničí USA a další země, i když to v první chvíli vypadalo vždy báječně. To znamená, že by měl dostat on před lidmi prokazatelně zcela náhodou vylosovanou dávku (neznámé marže), kterou by přinesli lidi do studia třeba na Kavčích horách a celý proces zaznamenávat tak, aby se to nedalo zfalšovat. Takových dobrovolníků by se našlo nejméně půl milionu. Myslím, že by Válek utíkal spolu s osazenstvem Kavčích hor od takové náhodné dávky tak dlouho, že až by zjistil, že je na Atlantiku, široko daleko nic. Jen žraloci.
    Bedřich

    OdpovědětVymazat
  3. Už to neřešme... Nečíst, neřešit, nekometovat. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, nebudem to řešit.
      Ale pak si vzpomeňte na jeden celkem známý příběh z Německa z doby před více než osmdesáti lety. Je několik variant.
      Když přišli pro komunisty, mlčel jsem. Když přišli pro sociální demokraty, mlčel jsem. Když zatýkali nepohodlné, mlčel jsem. Když přišli pro mně, už nebyl nikdo, kdo by se mne zastal ...
      Já bych to parafrázoval.
      Když lidem brali práci, a já ji měl a mlčel jsem.
      Když předělávali zákony, mlčel jsem.
      Když začali podvádět u voleb, mlčel jsem.
      Když začali ničit školství, mlčel jsem, už to přece mám za sebou.
      Když začali lhát, vyhovovalo mi to, mlčel jsem.
      Když začali prodávat vodu, mlčel jsem.
      Když prodali elektřinu cizákům, mlčel jsem, pořád jsem na to měl.
      Když začali rušit zemědělství, mlčel jsem, vždyť za rohem mám hypersuperhifidigimarket.
      Když začali lidí píchat, mlčel jsem, co se mi přece může stát, když JÁ se píchnout nenechám.
      Když mi teď berou všechno, mlčím, naučil jsem se tak dobře mlčet a neumím už ani mluvit nahlas ...
      A pak jsem zjistil, že si celý život nevidím ani na špičku nosu ...
      (Osoba v příběhu nejsem já osobně, to jen pro pořádek. Kdo nebo co je to, si musí každý domyslet sám ...)
      Bedřich

      Vymazat
    2. Jsme připraveni POZNAT PRAVDU!!!

      Vymazat

Podmínky pro publikování komentářů