19. 7. 2013

Zrada EU a Benešovy dekrety v ohrožení

Dnes se války (ty opravdové) nevedou fyzickými zbraněmi, nýbrž na polích sobecké politiky. Snahy o okupaci Česka Německem neskončily v roce 1945, ale pokračují do dnešních dnů!!! Druhá světová totiž stále zuří, jen se obměnil-zdokonalil arzenál.
I když dnes někteří z vás sedí u počítače v poklidu svých domovů, zítra již můžete být bez domu i majetku, již zítra se ve vašem obýváku může rozvalovat nějaký příbuzný huhňavce Schwarzenberga. Nemyslete si, že to není možné. Opak je pravdou. Co naši páni politici protiprávně nevěnovali Vatikánu, o to se rvou ospalé nastrčené loutky neslovanského původu (a přitom zástupci českého národa) neschopné mluvit srozumitelnou češtinou a očividně kopající za mančaft protihráče!
Právo již není právem, tak jak si obyčejný člověk myslí, nýbrž výsadou zbohatlých chamtivců bez Svědomí! Nastává doba vztyčeným prostředníčkem Evropské unii a jejím poskokům po kalouskovsku (aspoň k něčemu je dobrý) ukázat, že je "jednička".
Aby to nevyznělo, že jsem zatvrzelý odpůrce Němců nebo dokonce rasista, jak některá etnika ráda a často zdůrazňují, dodávám, že toto moje malé rozhořčení je směrováno jen na tu část obyvatel, která si dělá zálusk na něco, co není a nikdy její nebylo. A tomuto zálusku bez skrupulí a výčitek šije na míru rádobyzákonný oblek, aby ho bylo možné vymáhat klidně i silou (rozuměj násilím).
MichalB



Od července se Chorvatsko stalo dalším členem EU. Média vůbec neinformovala o podvodu, který byl v té souvislosti Evropskou unií na České republice spáchán.


Když se schvalovala Lisabonská smlouva, Česká republika vyjednala, že v rámci Evropské unie získá důležitou výjimku z Listiny základních práv EU. Požadavek na získání této výjimky nebyl bezdůvodný, protože právě tato výjimka zajišťuje nedotknutelnost Benešových dekretů, a tedy majetku České republiky a jejích občanů.
Evropská unie tehdy na setkání premiérů slíbila, že nám tuto výjimku vloží kvůli složitosti schvalovacího procesu do přístupové smlouvy s Chorvatskem, aby ji snadno mohly schválit parlamenty všech členských zemí.
Přístupová smlouva byla sepsána, Chorvatsko se nyní stalo členem EU, ale naše výjimka nikde!
Evropská unie nedrží domluvu a nerespektuje tak naše zákony, staví nad ně svoje práva.
EU se od doby našeho vstupu výrazně změnila. Ubírá nám krok za krokem naše práva a tak nastal čas zamyslet se nad tím, jestli naše další členství dává smysl. Lidé by měli mít opět právo v referendu říct, jestli chtějí z EU vystoupit, nebo v ní zůstat.
zdroj: vlastnihlavou.cz

další zajímavé čtení o témže tématu zde: www.zvedavec.org

13 komentářů:

  1. Celou dobu to čekám, trošku jsem měla radost, že ten ušmudlaný smradoch, který se neumí ani čistě umýt a obléknout prohrál ve volbách na prezidenta. Zeman mu vážně musí děkovat. Kandidatura knížete satana byl opravdu ten nejsilnější důvod, proč byl zvolen. Jenže ta ještěrka tady podvodem získala tolika majetku a pozemků, že se nám tady pěkně zavrtala jako larva. . . . s tím referendem by to bylo dobrý, ale jsem přesvědčená, že by bylo podvodné, jako tenkrát, když jsme do EU vstoupili. Hlasovala jsem proti a koho znám, každý byl proti. Už v té době lidi, kteří jezdili na dovolenou do Itále, například můj syn se školou viděli demonstrace a pálení vlajek EU, nevěřím, že by češi tenkrát v takové míře hlasovali pro. . . . no, musím , ale konstatovat jedno, at to zkoušej němci jak chtěj, tak se jim to stejně nevede a nepovede. Vždycky narazí na naši náturu a nehnou s námi. :)))) je to tím, že jsme takoví talentovaní ševci:)))), NAKONEC JE MÁME I RÁDI A TO ONI NEUNESOU, ZALKNOU SE VLASTNÍ ZLOBOU A CHAMTIVOSTÍ. . . iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Optimismus je Ivo na místě, ale...
      Stačí jeden slejvák, kdy se budou lidé starat o své domy a majetek, zvířata a leckdy i životy, nebudou mít čas řešit ptákoviny a šup, bude po ptákách, stejně jako tomu bylo při posledních letošních povodních v podstatě s tajným schválením restitucí církvi naším skvělým pronárodním parlamentem. Tam šlo taky o nemalé majetky Českého státu. A to mluvím jen o českém písečku. V nedávném článku http://myslenkyocemkoli.blogspot.cz/2013/07/dohoda-ktera-muze-vest-ke-snizeni.html máš jasně napsáno, jak to funguje na tom unijním pískovišti. A dokud budeme v EU, budou použity všechny "zákonné" na míru ušité páky, aby bylo možné rozhodovat o nás bez nás.
      Volbami či referendem se z EU nedostaneme, protože volba lidu již dlouhou dobu neexistuje. Kdyby šlo volbami nebo referendem něco změnit, pak by byly postaveny mimo zákon. Snad nějaká neplánovaná hurá akce, pak by snad nebyla možnost globálního dozoru a manipulace. Jenže ...

      Vymazat
  2. Nojo, každá rada drahá, je to bláznovství, ale nějak se mi zdá, že to bude mít co dělat se změnou reality, možná jsem dětinská, ale představuji si budoucí svět, který se nyní přetváří, jako 2 reality, 2 filmy, v kterých právě hrajeme, jsme v obou, v jedné je Nwo, je tam EU, UNICEF, NATO, prostě všechno to, co nechceme mít, no a v druhé je kreativita, volná energie, vláda moudrých, žádné banky peníze všechna ta špÍna prostě není, no a myslím, že nějakým upřímným tlakem, silou dokážeme pomocí srdce, zákonu přitažlivosti se postupně do té námi vyvolené a vytvořené reality prostě přestěhovat, aniž bychom se někam stěhovali:)))) IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by byla pravdivá jedna teorie, že výši pravděpodobnosti vytvoření skutečné reality tvoří většinová představa o této jedné z možných realitě, pak by k "přestěhování" bylo ještě daleko, nicméně efekt sté opice může mít rozhodující vliv, který se dost možná projeví, aniž by to kdokoliv zaznamenal. Kdo ví?

      Vymazat
    2. Ivo, díky moc - mně to právě připadá, že už tu ty dva filmy jsou a každý hraje v tom, ve kterém chce. A jak říká Michal - efekt sté opice napomůže...A jak to říkal Gregg Braden? Myslím, že ke změně vědomí lidstva stačí odmocnina z jednoho procenta populace, což je dosažitelné číslo. Vycházelo to z pokusu hromadné meditace, jež nulovala kriminalitu po celém zkoumaném území.

      Patrik

      Vymazat
    3. Myslím si, že tých filmov je viac, poznáte to, nevonia Vám jeden v telke tak idete na iný kanál, iné virtuálne pojatie. Alebo máte rozčítané 3 knižky naráz, ... a vy z toho stvoríte tú štvrtú.
      Lavírujeme medzi vesmírmi, nevedome i vedome a tvoríte ďalší Vesmír.
      Chápem vesmír ako množinu-zhluk-neohraničené i ohraničené vedomie, rovnakých či podobných akcií - vesmír zvukov, farieb, symbolov, geometrických obrazcov, atď

      B

      Vymazat
  3. No, myslím, že se tyto dva filmy stále prolínají , stále nás to tahá tam a zpět, je takový mumraj a zmatek. Jede to současně. V některých případech člověk najde i hmatatelný důkaz. . . Jezdím v sobotu prodávat na tržnici, je to kultivovaná tržnice od města a uvnitř tržnice jsou krámky, bohužel z jedné prodejny zeleniny se stala taková ta nálevna alkoholu. Prodává tam děda, zelenina mu nešla na odbyt, tak tam prostě nalejvá násoskům a takovým těm nezaměstnaným opilcům. Já je neodsuzuju, ale jeden z nich je evidentně naše krevní skupina a podle zákona přitažlivosti se přitáhnul k nám . Je to alkoholik, feták, pobodal vlastního otce, no prostě tohle vím od ostatních místních lidí, dřív i cestovatel, cizinecká legie a tak podobně. Tenhle člověk si naprosto přesně uvědomuje co se děje, proč a jak, , má překvapivě chytrou hlavu, ovšem do toho spadnul, chová se jak pitomec. Byl několikrát na protialkoholním léčení a stále do toho padá. . . Tak tenhle člověk je pro mě jasný důkaz cestování lidí v projekcích. Ve chvíli, kdy nepije, snaží se, vidím ho, jak jde nakoupit babičce, je čistý, oholenÝ, pozdraví nás, popovídá si a naposledy mi řekl, to jsem rád, že Tě vidím, Ivanko, celé 2 MĚSÍCE, CO JSEM BYL ZASE V PRŮŠVIHU JSEM TĚ TADY NEPOTKAL. No a já tam byla, pravidelně, ani jednou nevynechala. Byl jinde, v druhé realitě, v které já nejsem. Je zajímavé, že přesně ví o co jde . . . Dochází mi, proč už nemůžeme potkat s některými lidmi , svět vypadá , jako by se nechumelilo, jak skoro stejný, ale ono se chumelí. Hýbe se nám to , posouvá, jen je to pozvolna na zvykačku, aby to tolik nešokovalo . . . změny jsou obrovské, u mě určitě, jen to chce trochu trpělivosti. Když si vezmu svůj život v posledním 5 letech, no to je šupec. Městská holka, kdyby mi někdo řekl, že budu bydlet u maličkého městečka v malilinké vesničce, kde není ani krám, tak bych se potrhala smíchy a ted jsem tady a nevrátila bych se, ani za za nic. Nechala jsem za sebou s láskou odpuštěné lásky, kamarádky . . . otevřela se mi zase nová cesta , tak už jsem hrozně zvědavá, co jsem si to zase sama vytvořila , doufám, že to bude dobrý:))))) IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,
      však jsem psal, že změnu leckdo ani nezaznamená.
      Tvůj názor na projekce je zajímavý a má něco do sebe. Já ale ještě (spolu s tvým názorem) mám ještě další, přičemž jeden z nich je, že, vztáhnu-li to na tvůj příklad, nejde ani tak o dvě různé reality/projekce v pravém smyslu slova (fyzicky), mezi kterými onen člověk pendluje, ale o jakési přenastavení filtrů při zpracovávání vjemů v mozku.
      Vem si takový příklad vidění aury. Aura je, ale většina lidí má natavený filtrační systém zpracovávání informací tak, že jí nevidí a to i přes to, že informace o ní do nás vnikají. Stačí mozek přeladit "na jinou stanici" a hle, aura je vidět. Nemusí jít jen o auru, ale o cokoliv jak hmotné povahy, tak té energetické. Pod oním přeladěním stanice si představuji změnu stavu Vědomí (ale též uvědomění si svého skutečného okolí). Ve světě ezoteriky změněným stavem vědomí je udáváno něco (mými slovy) jako upadnutí do tranzu, hluboké meditace či jak to kdo nazývá.
      Já zastávám názor, že těch pozměněných stavů (jejich úrovní) jsou mraky a mění se s každou naší novou zkušeností. A nejde o změnu, která by se dala zaznamenat třeba na frekvenci činnosti mozku (vlny alfa, beta atd.), nýbrž o změnu uvědomění si. Například uvědomění si, že auru lze vidět. Nikoliv si to jen říci, nebo tomu tak v myšlenkách věřit, nýbrž o 100% uvědomění si existence aury. Jenže to je na tom to nejtěžší. U někoho to přijde spontáně samo a auru vidí a pak je pro něj jednoduché v této rovině pozměnit své uvědomění (v tu chvíli již vědomosti). Ostatní mohou pouze věřit. A pokud budou mít víru, pozmění tím své uvědomění (pozmění stav svého současného vědomí) a auru opravdu uvidí.
      Onen člověk díky vlivu alkoholu na mozek a vědomí přichází o vědomé přeladění stanice a nemá filtraci a zpracovávání vnějších vjemů pod kontrolou a mozek mu zkrátka řekne, že tam nejsi, i když stojíš přímo před ním, stejně jako to je s tou aurou.

      To jen tak, abych to neměl v hlavě tak jednoduché :-)

      Vymazat
  4. :)))))já Tě zbiju:))))upadnutí do tranzu, no, to je přesně to, do čeho se mi teda nechce. To víš, že jsi mi nasadil do hlavy ty zvuky planet, jen mám vnitřní podezření, že by se mi někde mohlo líbit a mohla bych někde lítat a to je něco, do čeho se mi nechce a nevím proč, asi nebudu připravená, nebo mám blok:) celý život se peru s tím, že něco chci, hned, pak najednou brzda a musím počkat, zvyknout si nejdřív na tu změnu a pak teprv jdu do toho:))))A TY MĚ TADY PONOUKÁŠ:))) jen si něco svým tupým mozečkem pěkně vysvětlím, jako s tou projekcí, tak mi to tak pěkně vysvětlíš, že je spousta možností, no a ted budu muset svou blondatou hlavu zase namáhat:) NIC NENÍ NÁHODOU, ASI TO POTŘEBUJU:) díky iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,
      nic se neboj, pokud ještě nebudeš připravená (i když si budeš myslet opak), nikde lítat nebudeš - nebude ti to umožněno :-)
      A když už ti to bude umožněno, neznamená to, že vše proběhne hladce. Pouze budeš ve stavu zvládnout nastalou situaci, což není to samé jako když bych napsal, že danou situaci zvládneš. Učíme se tady, budeme se učit tam. Učit znamená setkávat se i s nezdary a vlastními osobními setkáními se situací nabývat zkušenosti, jak jí řešit.
      Hlavně důvěřovat - viz například zdejší článek Rozhovory s průvodcem, ale i další články. :-)

      Vymazat
  5. Tak jooo, ale dneska už ne, jdu hajat, jsem nedotažená za celý týden, dobrou noc, :)))) IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti tady dneska píšu svoje upocený hypotézy a bác ho, teď koukám na video s Tomem (nový článek zde na blogu) - je to tam řečeno v podstatě naprosto stejně. Synchronicita :-)

      Vymazat
  6. Čím dlhšie tu som, tým viac kulím oči. A keď Vás tak počúvam som si istá, že to všetko ide lepšie a lepšie... Napokon prečo by sa tu motalo toľko "návštevníkov" , no predsa chcú niečo od nás okopčiť :-)))
    Raz mi bolo napovedané, že je to ... ale nie, o tom inokedy.
    Ale položím otázku, čo myslíte , čo tých shora na nás najviac zaujíma ?
    B

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů