21. 8. 2024

Vyznání bývalé anglofilky 5, část 5.


 

Projekt pomníku Svetoslava v oblasti Belgorod, navržený Vjačeslavem Klykovem. V reálném životě byla Davidova hvězda ze štítu poraženého nepřítele odstraněna


 
Co mohli Židé v Anglii potřebovat

Nejen žízeň po zisku zavedla Židy na Britské ostrovy. I když samozřejmě nikdo nezrušil prvotní úkol stanovený „nejvyšším vedením“ – akumulaci kapitálu, což dělali, kde to jen šlo. Ale nejen kvůli tomu se sociální paraziti vydali na ostrov na západním okraji kontinentu.

Faktem je, že v roce 998 přišla „Noc Svaroga“ – doba, kdy naše planeta vstoupila do oblasti vesmíru, kterou ovládají tzv. Temné hierarchie – mimozemští parazité. V takových chvílích světlí lidé oficiálně opouštějí planetu, aby nevyvolali konflikt nebo válku, a paraziti vyvíjejí zběsilou aktivitu v době, která jim je přidělena, aby maximálně a legálně posílili své pozice a neseděli tiše, jako myš pod koštětem, nebo opatrně jednat lstivě, jak to dělají, když je planeta v oblasti vesmíru ovládané Světelnými silami.

A pak udělali přesně to samé, spěchali všemi směry, aby rozdrtili země obsazené bílou rasou před nimi. To se týká těch zemí, kde vládci i národy patřili k této rase, protože v těch zemích, kde vládci a nejvyšší kasta byli lidmi bílé rasy, ale lidé jimi ovládaní nebyli, parazity již byli přebrány do jejich rukou za poslední „Noci Svaroga“ (například Persie, Babylon, Chazaria).

V posledně jmenované zemi dosáhli zvláštního úspěchu vytvořením Chazarského kaganátu, jehož obchodní metastázy pronikly téměř do všech zemí světa. Nebýt kyjevského prince Svetoslava Statečného, který zničil tento rakovinný nádor na těle naší planety, Židé by splnili plány svých kurátorů a světový parazitický systém by byl na Zemi vybudován již před 1000 lety .

Když však Židé utrpěli zdrcující porážku, neupadli do strnulosti a deprese, neopustili své plány, ale upravili je a rozhodli se vybudovat parazitický systém na druhé straně, daleko od zemí bílé rasy, kde zcela dominoval védský světonázor (ačkoli začali i jej energicky ničit, a spěchali pokřtít Rusko).

To znamená, že důvod dobytí Britských ostrovů je mnohem závažnější než umístění svého mužíčka na trůn a získání finančního zisku, i když významného. Potřebovali vlastní impérium. Rozhodli se ho přesunout z jihovýchodu na severozápad, tím spíš, že už měli odrazový můstek v podobě Francie. V 11. století byla Francie již téměř 4 století silně obsazena Židy. V 7. století „vyčistili“ vládnoucí dynastii Rus-Merovejců a začali vládnout Židé-majordomové, kteří zaujali jejich místo. (Poslední merovejský král Childerich III. byl sesazen majordomem Pipinem Krátkým, zakladatelem dynastie Karlovců - pozn. překl.) (E)

Sociální parazité téměř uspěli. Vnuk Viléma Dobyvatele Jindřich II. (1133 - 1189) byl jedním z nejmocnějších panovníků 12. století, jehož panství sahalo od Pyrenejí až po Skotsko.


V další části článku vám prozradím, proč si sociální parazité zvolili vévodu z Normandie jako dobyvatele Anglie, jak Židé rozbili její sociální systém a důsledky tohoto zlomu pro zemi.


autorka: Jelena Ljubimova, 03.04.2019
zdroj: https://cont.ws/@elenalu/1251345  


Použitá literatura
1. Книга Иисуса Навина, 24:13.
2. Иеремия 21:8-9
3. Shonfeld М. The Holocaust Victims Accuse. Documents and Testimony on Jewish War Criminals. N.-Y., 1977. P. 25
4. Тураев Б.А. История Древнего Востока. Т. 2 .
5. Книга Эзры 14:46-48
6. The Shetar's Effect on English Law – A Law of the Jews Becomes the Law of the Land. p. 1182.
7. Книга Эзры 2:64
8. Псалтырь 136:8
9. Книга Йехезкеля 27:12.
10. Moses Margoliouth The history of the Jews in Great Britain: In 3 vol, Vol 1 , 1851 с. 13.
11. Edward Creasy History of England from the Earliest to the Present Time in 5 vols ,  1869, p. 18.
12. 3 Книга Царств 10:22
13. William Camden «Britannia, or, A chorographical description of Great Britain and Ireland, together with the adjacent islands» . p. 241
14. John Whitaker. The Origin of Arianism Disclosed p.334
15. John Whitaker. The Origin of Arianism Disclosed p. 329
16. Richard Polwhele Polwhele «History of Cornwall» p. 191
17. Л.Н. Гумилев «Древняя Русь и Великая степь». с. 171
18. Joseph Jacobs «The Jews of Angevin England», p. 1
19. Беда Достопочтенный «Церковная история народа англов» . Книга вторая. Глава II.
20. Moses Margoliouth «The Jews in Great Britain» . p.199
21. Ингульф «История аббатства Кройланда (Ingulph's chronicle of the abbey of Croyland with the continuations by Peter of Blois and anonymous writers)» p. 19.
22. E.H. Lindo «A Jewish Calendar» , 1838, p. 115

(A) Kniha Ezdrášova https://www.bible21.cz/wp-content/uploads/2014/03/010_Ezdras-web.pdf
(B) Píseň v podání K.Gotta https://www.youtube.com/watch?v=J_urp22GTQA
Zde je „originál“ možná je velmi zajímavá celá symbolika – černoši, arabský chalát … https://www.youtube.com/watch?v=l3QxT-w3WMo
Text písně v české úpravě, jiná verze: https://www.youtube.com/watch?v=LmW6OUczCXQ

Tam kde kdysi byl Babylon je holá pláň
 a příchozím tam vítr píseň hrává
 o tom že tam byl Babylon a plodná stráň
 a klid a řád a všude kolem tráva (všude tráva)
 příchozí se ptá kam zmizel ten ráj
 snad je to jenom klam a lež
 ta píseň je příliš stará snad se mýlí (snad se mýlí)
 moudrý vítr hrál pak dál na šalmaj
že stávala tu kdysi věž 
a dnes je tu jen pýr a písek prach a býlí
dlouhá věž měla vést až tam kde jsou milióny hvězd
náhle z nádhery zbyl jen prach v pustinách
 byl to trest městu měst předčasně se chtělo dotknout hvězd
 věž i město změnil v troud přísný soud
Tam kde kdysi byl Babylon je holá pláň
 a příchozím tam vítr píseň hrává
 o tom že tam byl Babylon a plodná stráň
 a klid a řád a všude kolem tráva
Není pak smysl a vyznění jiné, než se na první pohled zdá?
 
(C) Chucpe (hebrejsky, jidiš: חוצפה) je specifický druh drzosti či opovážlivosti, ať v negativním, nebo případně i pozitivním smyslu. Je to výraz ještě silnější než nehoráznost. Slovo pochází z jazyka jidiš (jazyk Židů východní Evropy), kam se dostalo z hebrejštiny. Používáním ve společenském a politickém kontextu nabylo prostřednictvím filmu, literatury a televize širšího významu. Pojem byl do češtiny přejat přes němčinu (die Chuzpe), kolísá mezi středním a ženským rodem. Ačkoli pojem chucpe původně označoval zápornou vlastnost, získal zejména v angličtině (kde je standardní pravopis chutzpah) i pozitivní konotace. Zatímco původní chucpe se používá rozhořčeně k popisu někoho, kdo překročil hranice přijímaného zdvořilého chování ze sobeckých důvodů, v angličtině výrazu chutzpah může být použito v obdivu k nekonformní, ale nebojácné sebejistotě. Leo Rosten v knize Jidiš pro radost chucpe charakterizuje jako: „Zlost, otrlost, cynismus, nepochopitelná kuráž, dovolenost spojená s arogancí, prostě něco, co žádné slovo v žádném jazyce nemůže plně vyjádřit.“ (překlad Oty Ornesta, Jidiš pro radost, Academia, Praha 1998) Chucpe se často ilustruje takto: „Mladík je souzen pro vraždu svých rodičů a žádá soud o shovívavost, protože je sirotek.“ Slovo se často používá k popisu chování bezskrupulózních politiků. https://cs.wikipedia.org/wiki/Chucpe   
 
(D) Svatý Řehoř I. Veliký (asi 540 – 12. březen 604), v pravoslavných církvích též zvaný Řehoř Dvojeslov, byl v pořadí 64. papežem katolické církve (590 – 604). Byl prvním z papežů, který začal používat titul „služebník služebníků Božích“ (lat. servus servorum Dei) a je považován za jednoho ze zakladatelů světské moci papežské. Kromě nejvyšší duchovní funkce byl také známým církevním učitelem a autorem mnoha spisů. https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%98eho%C5%99_I._Velik%C3%BD
 
(E) Majordomus, zkráceně též majordom je titul správce nemovitosti, zodpovědný za vedení a chod domácnosti, residence, či hotelu. Dohlíží na veškerý zaměstnaný personál, aby prováděl své úkoly správně a efektivně. V raném středověku byl titulem majordoma označen správce šlechtického dvora nebo královského dvora, který byl nadřízeným veškerého služebnictva. Ve Franské říši byli majordomové správci královského paláce, kteří v důsledku úpadku dynastie Merovejců na sebe postupně převzali nejen další práva, ale i moc panovníka. Někteří z nich se svými činy proslavili a vešli do dějin.[1] Do francouzštiny se titul překládal jako maire du palais. V přeneseném významu pak bylo toto slovo ještě donedávna užíváno jako synonymum pro statutárního správce nějakého domu, panovnického dvora či velké domácnosti, kde majordomus zodpovídá za práci veškerého služebnictva. https://cs.wikipedia.org/wiki/Majordomus
 
překlad: Bedřich
 


2 komentáře:

  1. Všiml jsem si, že na články anglofilky nejsou žádné komentáře. Zkrátka probandi gojímů nečtou, nerozumí a stále chtějí, aby za ně někdo vyslovil názor, nebo lépe, aby za ně rozhodoval. Změnu tudíž nepřinese žádná revoluce ani kontrarevoluce, ale červi v chlebě možná!!

    Ďuro Trulo čím dál více nasraný valašský staříček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WhitelikesnowandcoldlikeWinter24. srpna 2024 v 14:17

      Strycu,pravdu díte,alež přese zlo jest dobro zřejmé,taktéž skrzevá lež na povrch pravda vyplouvá.
      Tudíž kdo nevidí,neslyší,nechápe - ten neví; aneb všechno zlé je pro něco dobré; jinak: je nám to tu špatné ukázáno ( i když skryto ) a je na nás,chceme-li to tak či jinak - lépe.
      Oddělit zrno od plev.......?!

      Vymazat

Podmínky pro publikování komentářů