obsah:
0:01:18:08 - zákon o výuce němčiny ve školách.
0:12:22:56 - další osud Visegrádské čtyřky, atentáty na politiky
0:30:59:38 dopad atentátu na Fica.
0:36:42:48 nedostatek vlastenců
0:58:09:01 Praha jako okultní centrum
1:02:21:02 vítězství v hokeji
1:08:03:00 rivalita mezi konceptuály
Jan Buzek, "Zakázané vzdělávání"
Děkuji , je to zajímavá vsuvka , do probíhajících procesů a jejich manévrů .
OdpovědětVymazatV té části , kde Honza pochybuje o možnosti Českého národa být samostatným a svéprávným , je potřeba podotknout , že ne elity , ale národní kořeny , spojeny s příslušným egregorem , který uchovává tu historickou zkušenost každého národa , generují ne z elit , ale z těchto Národních kořenů ty kádry , které stmelují a vedou národ do státotvorných pozic , které národ zachovávají , v rozhodujícím období daného národa ..
A je potřeba chápat , že to není nějaká osobnost , která jednoho dne pozvedne lrapor a vede pronárodní boj za zachování národa , jazyka , kultury .
Je to soubor malých podprocesů , doslova přehlédnutelný sled maličkostí , semen , které ve správný čas vyklíčí a přinesou ve své úrodě , ty tolik potřebné kádry ,
Takový kádr , to už je hotový nástroj k použití , který je tak či onak přibroušen a naostřen .
Byla kdysi taková analytická poznámka pojednávající o úloze historické osobnosti v dějinách....
OdpovědětVymazat... úplně si to již nepamatuji ...
Bylo to cca ve smyslu, že pokud nastanou změny ve statistice typů psychiky, tak se ta "historická osobnost", která bude tuto změnu reflektovat objeví resp. bude vygenerována.
To podhoubí vedoucí ke změně typů struktury psychiky se mění (na jedné straně samozřejmě probíhá ještě degradace, na druhé už lidé ví, jak to dělat správně).
Takže já za sebe vidím možnosti/potenciál - zatím samozřejmě neprojevené.