tag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post4191453357420344046..comments2024-03-28T17:35:59.644+01:00Comments on Myšlenky o ...: HHO generátor - vodík jako aditivum do pohonných hmotMichalBhttp://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comBlogger83125tag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-77907572269567406132019-01-08T22:46:53.138+01:002019-01-08T22:46:53.138+01:00Kdyz Nemci obsadili Anglii ponorkama,co udai angla...Kdyz Nemci obsadili Anglii ponorkama,co udai anglani kdyz mali nedostatek paliva? Davali do aut,tanku, lodi vyvijece vodiku a tim padem setrili.. Skoncila valka a vse se v tichosti uklidilo. A proc zabili St. Mayera. Dejte si www.doktorka.cz/zdravy domov/, tam se doctete,ze Cesi-vyskumny ustav,VYLEPSIL NAKEJ STAREJ PATENT NA VYROBU VODIKA a ZISKAL VODIK ZA MINIMALNI HODNOTU-2006.Františekhttps://www.blogger.com/profile/14047316208433319498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-26932701320370154532018-08-28T22:03:33.831+02:002018-08-28T22:03:33.831+02:00Přidej jedlou sodu do vody budeš překvapený Přidej jedlou sodu do vody budeš překvapený Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-64390826141158836482018-08-28T22:00:59.391+02:002018-08-28T22:00:59.391+02:00Zkus přidat do vody jedlou sodu slouží jako katali...Zkus přidat do vody jedlou sodu slouží jako katalisator reakce,budete mile prekvapeni. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-60820968942640609492017-12-16T17:32:12.544+01:002017-12-16T17:32:12.544+01:00Je třeba namontovat víc generátoru a dát 150W solá...Je třeba namontovat víc generátoru a dát 150W solární panel na zahrádku tj. 12,5 Ampér pokud to berete z altíku platí čím vyžší odebíraný proud tím vyžší mechanický odpor alternátoru brzdící přes řemenici motor a to je vyžší spotřeba Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-81733817183921801242016-09-30T22:53:23.359+02:002016-09-30T22:53:23.359+02:00Podle mých zkušeností bych to typoval na moc vysok...Podle mých zkušeností bych to typoval na moc vysokou koncentraci na tak malej motor. Jestli to dokáže udržet v chodu hořák (byť i malej) tak je to vhodný tak na desetilitrovej motor. To asi ta centrála neměla. <br /> Má poslední zkušenost Polo 1.3D zrychlovalo na pětku do kopce,kterej s vypnutým generátorem mělo problém vyjet na čtyřku a díky tomu spotřeba šla o cca 30% dolu na krásných 2,5L průměru. <br /> Občas mi fóra s tímhle tématem připadají plný lidí,co mi budou tvrdit,že nafťákem neušetřím,protože nafta stojí stejně,nebo i malinko víc ,než benzín. ....Nemám tady profil Luboš z Plzně.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-10890983735385081152016-07-31T11:34:35.471+02:002016-07-31T11:34:35.471+02:00Tento komentář byl odstraněn autorem.Michal 2https://www.blogger.com/profile/09312981095562774199noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-2367070362235191302016-03-20T11:33:29.306+01:002016-03-20T11:33:29.306+01:00njn. jak myslíte. Z těch faktických věcí:
1. V čec...njn. jak myslíte. Z těch faktických věcí:<br />1. V čechách je snad jediná firma, která to prosazuje a prodává-takový pidiobchůdek, kde berou telefony jenom ve čtvrtek a sami tvrděj, že už to nedoporučujou-mluvil jsem s nimi!<br /> Navíc když vám prodávají komponenty na svářečku tak Vm slibují parametry, kterých nelze z vlastních zkušeností dosáhnout-prostě přehánějí!!! Další důkaz, že jejich přístup není úplně v pořádku...<br />2. neexistuje fyzikální ani chemický teoretický princip který by funkci vysvětloval-ale chápu, že to pro vás nebude argument<br />3. např. svět motorů dělal testy-na válcích-regulérní testy-závěr-placebo<br />4. do googlu "hho in car" když si najdete reálné testy a né jenom nějaké prapodivné zkušenosti lidí-tak vám to také malinko otevře oči. Také jsem o tom svého času přemýšlel takže jsem to docela studoval<br />....<br />výhoda je, že to alespoň neničí motor, takže pokud někdo chce takhle blbnout tak tím nikomu neublíží a srdce kutila bude šťastnější. Opravdu Vám všem držím palce, radost z toho když něco postavíte a ono to bublá je velmi často k nezaplacení.<br /> Vím o čem mluvím-já jsem si postavil CNC frézku, laser, HHO svářečku, různé řezačky na všechno možného atd...<br /> ale vždycky tomu předcházelo studium problematiky+porovnání s komerčním řešením.<br /> To je ode mě asi všechno,<br /> s pozdarvem Roman HolubAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-30990147247015695092016-03-19T20:37:45.496+01:002016-03-19T20:37:45.496+01:00Romane,
diskutabilní otázkou zůstává, kdo že to ve...Romane,<br />diskutabilní otázkou zůstává, kdo že to ve skutečnosti je "zavazbený".<br />Poslední odstavec lze použít i na Vás :-)<br />Jak už tu někde nahoře zaznělo - když dva dělají totéž, nemusí to být totéž :-)MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-15346558812936411092016-03-19T20:28:45.275+01:002016-03-19T20:28:45.275+01:00Z jednoho litru vody uděláte cca 1800litrů HAHAO :...Z jednoho litru vody uděláte cca 1800litrů HAHAO :-) plynu..cca 30hod jízdy-průměrná rychlost např. 60km/h tzn. pětilitrová nárdžka<br />9000km-takže o nějakém častém doplňování nemůže být ani řeči. <br />Já jsem si také vyvýječ postavil, ale kvůli kalení a svařování nerezu-vím o čem mluvím. Kromě toho, že neexistuje fyzikální zdůvodnění toho, že by to mělo fungovat tak se i prodejci generátorů (např. H2shop) vůbec netají tím, že celá funkčnost je sporná-zkuste jim zavolat a konfrontovat je s faktama a buďte zvědaví (já jsem to udělal). Je až úsměvné jak se vymlouvají na citlivost nastavení zařízení! Nejde o nic jiného než o zadní vrátka, aby bylo kdykoli možné říci, že to nefunguje kvůli špatnémů seřízení!<br />Ale proti gustu.....když se takhle zavazbíte a slepě něčemu věříte tak Vám oči neotevře nikdo-takže držím palce. Jediné co by bylo dobré....až to postavíte zkusíte a zjistíte, že to nefunguje tak spolkněte svoji ješitnost a otevřeně napište jak jste naletěl aby podobně zblbnutý lidi nedělali stejný chyby! Roman HolubAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-29949543685535469442016-03-14T19:50:24.701+01:002016-03-14T19:50:24.701+01:00Milo,
dejte pak vědět, až budete mít nějaké kilome...Milo,<br />dejte pak vědět, až budete mít nějaké kilometry "s vodíkem" za sebou :-)MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-48478596178480261262016-03-14T19:47:14.228+01:002016-03-14T19:47:14.228+01:00Když pominu ropnou lobby, tak automobilky nemají d...Když pominu ropnou lobby, tak automobilky nemají důvod dávat tyto věci do aut. Nikdo si nekoupí auto, co papá o pár litrů méně, ale je s tím mnohem více práce. Každá průměrná uživatelka lije do auta benzín, popřípadě vodu do ostřikovačů, pokud už z auta nevidí. Se zbytkem chodí do servisu. A lidem, co mají na dražší auta je jedno, jestli to žere 5 nebo 7 litrů, protože jejich papají 9 a více. Jde o komfort provozu. Mi třeba nevadí, že bych musel sledovat destilku, jestli tam ještě je. Ale automobilky si nevezmou na triko, že to někdo po 300 kilometrech neudělá a pak bude nadávat, že to nefunguje, bo se zanesou elektrody a pak bude nadávat na auto a ne na sebe. Jak říkám, automobilkám jde o komfort provozu a ať tam lidi lijou jen palivo a o zbytek se nemusí starat. Já třeba taky zrovna vyvíječ stavím a jsem zvědavý, jak bude fungovat. Mám Xantii 1.8i a jezdím za 7 litrů. Kdybych se s tím dostal na 5-5,5 tak budu rád a budu na tu vodu čumět třeba pořád. Milo.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-47082576378158514412016-02-13T23:45:21.904+01:002016-02-13T23:45:21.904+01:00malá poznámka...i když už to stejně asi nikdo nebu...malá poznámka...i když už to stejně asi nikdo nebude číst :-)...v autech například turbo zvýší účinnost o nějakých 5%...a to je to velmi komplikované a drahé zařízení! Kdyby takováto "drobnost" umožňovala zvýšení výkonu motoru v podobných procentech, tak by to tam automobilky dávno dávaly!!! Kdyby nic jiného, tak toto je naprosto bezprecedentní důkaz toho, že to NEFUNGUJE! Automobilky se předhánějí o desetiny litrů, jejich management snižuje cenu kde to jenom jde-délky kabeláže apod...jestli to někomu funguje tak pouze na principu placebo efektu-prostě když vím, že to tam mám, tak nějak automaticky nešlapu tolik na plyn-klasické placebo-funguje, ale .... Roman HolubAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-12310797282069024732015-11-09T12:48:35.704+01:002015-11-09T12:48:35.704+01:00V NDR mi kdysi svařovali výfuk autogenem na karbid...V NDR mi kdysi svařovali výfuk autogenem na karbid jednoduché levné ůčelnéAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-46170450942063010182015-09-08T15:25:39.122+02:002015-09-08T15:25:39.122+02:00Marosi,
o Vámi vzpomenuté zařízení jsem se zajímal...Marosi,<br />o Vámi vzpomenuté zařízení jsem se zajímal jen okrajově, takže žádné konkrétní zkušenosti dodat nemohu.<br />Každopádně osobně od základu měním názor na to, jak většina těchto podobných zařízení vlastně snižuje spotřebu. Dostal jsem se do bodu, kdy jsem již téměř přesvědčen (i na základě pokusů) o tom, že skutečnou "viníkem" úspory nejsou zařízení samotná, nýbrž sám řidič. A rozhodně tím nemyslím, že by to bylo způsobeno pozměněným úspornějším stylem jízdy. Ke snížení spotřeby skutečně může docházet, ale o její velikosti a zda vůbec k ní dojde a hlavně proč, je již na debatu zcela jinou, vedenou úplně jiným směrem :-)MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-20490535522415868292015-09-08T10:22:27.807+02:002015-09-08T10:22:27.807+02:00zdravim vas pani
velmi pekna debata. fakt zaujal...zdravim vas pani<br /> <br />velmi pekna debata. fakt zaujala. prajem vam aby sa tu toho objasnilo co najviac a aby nikdy nezacali miznut prispevky ako v inych forach co som sledoval, teda iba tie co fakt mali neico do seba. dalej by som mal na vas otazku ohladaom systemu pana ,carla cella" stretol sa nikto s tym a ak ano podelte sa o poznatky dakujem <br />ps: clanok k spomynanemu panovi<br />http://www.cez-okno.net/clanok/pohon-zadarmo?page=2089marosnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-50972924799298194662015-08-06T06:33:55.196+02:002015-08-06T06:33:55.196+02:00Laďo
na jednom autě (výše uvedené) mi to spořilo, ...Laďo<br />na jednom autě (výše uvedené) mi to spořilo, motor měl o poznání lepší průběh kroutícího momentu a bylo třeba nastavit to správné množství HHO. Že i těch pár bublin udělá rozdíl jasně dokazovalo i to, že to lambda poznala a hlásila chudou směs. Při použití ovladače signálu lambdy nebo ze snímače polohy škrtící klapky by podle mne mohlo dojít ještě k vyšší úspoře.<br />V druhém autě (1,9TDI) to samé zařízení zatím nevykazuje nějaké extra výsledky, ale ještě nemám odzkoušená různá množství HHO a najeto pouze jednu nádrž.MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-36270138457712580282015-08-05T21:46:23.278+02:002015-08-05T21:46:23.278+02:00Michale a Luboši. Můžete sem dát nové postřehy své...Michale a Luboši. Můžete sem dát nové postřehy svého HHO systému ? Šlo by mít paralelně třeba dva systémy HHO v autě a tím zvýšit usporu nebo je hranice kde už k uspoře nedochází ? Píšete, že se zvýšením proudu je to spíše horší. Bylo by jistě zajimavé jít k někomu kdo upraví hodnoty pro LAMBDA a váhu vzduchu... pak bych zvýšil proud a mělo by dojít ještě malinko k lepším výsledkům. Stejně jako u čipování a ladění auta. Pozorujete tedy lepší výkon v nižších otáčkách a středních nebo v celém spektru ? <br /><br />je to velice zajimavé. A pokud by mi to zařízení někdo pujčil rád bych vyzkoušel.<br /><br />Fandím vám LaďaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-71357955101815826912015-08-05T21:32:24.394+02:002015-08-05T21:32:24.394+02:00Pan mayer měl jedno tajemství které jsem vyčetl z ...Pan mayer měl jedno tajemství které jsem vyčetl z jeho studií....a tou je frekvence ... našel frekvence díky které byl schopen dosahovat těchto výsledků. Nesmí být ani moc vysoká ani nízká. To je ten klíč k uspěchu pokud se nepletu.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-41925595752445545472015-04-30T19:24:50.484+02:002015-04-30T19:24:50.484+02:00Tak sem zatím hodím první dojmy z nové sestavy.
St...Tak sem zatím hodím první dojmy z nové sestavy.<br />Stalo se nám něco, co jsem ještě nikdy nezaznamenal. A to, že vůbec není pravda, že čím víc HHO, tím více adidas :-)<br />Nemám změřeno v litrech HHO/min, takže data budou v závislosti na proudu. Podotýkám, že se informace týkají 2.0l 16V motoru s řízeným vstřikem.<br />Čím více proudu nad hodnotu 4A, tím byl motor línější, dokonce než se dostatečně prohřál cvakaly ventily (nevím, zda nešlo o zamozápal), což před instalací nedělalo.<br />Po snížení proudu na 3A motor jako výrazně ožil a to nad hodnoty před instalací. I zvuk se změnil. Je ostřejší, nikoli hlučnější, což přisuzuji asi rychlejšímu, intenzivnějšímu a možná i celistvějšímu prohoření paliva ve válcích. Na zkoušku zkusím o 2-3° zmenšit předstih. Ale to si nechám až po důkladnějšímu odzkoušení momentálního nastavení. Spotřebu neznám, musím vyjet celou nádrž, abych mohl spočítat.<br />Celkový dojem je po počátečních rozpacích se sníženým výkonem a hlučnými ventily pozitivní.<br />S autem jezdí především manželka a té je nějaký HHO systém někde u zádele, takže když už i ona tvrdí, že auto jeden o poznání lépe, tak to už něco znamená :-)MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-71987552147292096712015-04-29T13:49:02.300+02:002015-04-29T13:49:02.300+02:00Dobrý den,
tak spotřeba VW POLO 1,2 při 4A 6,9 l a...Dobrý den,<br />tak spotřeba VW POLO 1,2 při 4A 6,9 l a při 2A 6,4 l LPG. Původní spotřeba byla tak 7 - 7,4 l LPG podle okolností. Teď zkouším jezdt na 3A.. Ale auto je fakt jiné. Já jsem učil v autoškole, byl řidič z povolání a auta jsou můj život a koníček. Dělám veterány. Jezdím pořád stejně, ale plyn stačí jen tak lechtat a můžu podstatně míň řadit. Motor prostě lépe táhne. U nás je kopec zvaný Šébr. Vždy jsem vytočil pětku co to šlo a pak pokud jsem jel sám, jsem se možná na čtyřku přes vrchol přehoupl.V neděli ve dvou na čtyřku: a v pohodě! Jsem opravdu spkojený. Jenom dnes ještě raději přidávám pojistku proti zpětnému šlehnutí. <br />Luboš.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-26135732749348288932015-04-28T16:47:49.614+02:002015-04-28T16:47:49.614+02:00Tak mě Luboš po delší odmlce v pokusnictví inspiro...Tak mě Luboš po delší odmlce v pokusnictví inspiroval a namontoval jsem sadu do našeho druhého auta.<br />Docela mne překvapila intenzita vývinu HHO již při 3-4A a propracovanost a jednoduchost nastavení nového frekvenčního regulátoru proudu, stejně tak jednoduchost montáže celého zařízení (pokud je nějaké místo v motorovém prostoru).<br />Jelikož v druhém autě (stařičká benzínová Toyota RAV4, 2.0 16V) nemám palubní počítač, tak s výsledky se podělím až po vyjetí dvou třech nádrží.MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-45204596754047083412015-04-19T17:41:03.952+02:002015-04-19T17:41:03.952+02:00Luboši,
to Vám přeji. Jste dalším, kdo ví už své a...Luboši,<br />to Vám přeji. Jste dalším, kdo ví už své a zaručené pravdy skeptiků Vám už mohou na tváři vykouzlit úsměv :-)MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-1061744579957811122015-04-19T14:37:46.693+02:002015-04-19T14:37:46.693+02:00Dobrý den,
tak jsem namontoval sestavu od autonavo...Dobrý den,<br />tak jsem namontoval sestavu od autonavodu. Ujel jsem teprve 90 km, ale první dojmy jsou:jezdí to opradu lépe, motor je živější a nemusim tolik řadit např. pod kopcem je přejezd, dříve jsem musel dost vytočit trojku a pak přeřadit, teď tam nechám čtyřku a motor se v pohodě rozjede.U motoru 1,2, který má nepatrně snížen výkon provozem na LPG je to znát! Spotřebu zatím nevím. Mám nastaven odběr generátoru 4 A.<br />LubošAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-49145160617321906462015-04-14T06:47:03.089+02:002015-04-14T06:47:03.089+02:00Luboši,
obecně čím menší objem, tím pozorovatelněj...Luboši,<br />obecně čím menší objem, tím pozorovatelnější efekt. Ale dokud nezkusíte, nebudete vědět. Nevím jak je to dnes, ale dříve byly na našem trhu firmy, které to namontovaly a vy jste měl možnost případně do 14 dnů zařízení vrátit, pokud jste nebyl spokojen. To by, myslím, mohlo být pro vás řešení.MichalBhttps://www.blogger.com/profile/17008689669822541977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-648123610320961817.post-42243304225280517832015-04-13T22:17:29.881+02:002015-04-13T22:17:29.881+02:00Dobrý den,
myslíte, že má smysl dát HHO do VW Polo...Dobrý den,<br />myslíte, že má smysl dát HHO do VW Polo 1,2. Auto je předělané na LPG. Jezdím, tak za 7 litrů LPG.<br />Mít starší motor diesel nebo benzín, tak do toho jdu hned.<br />LubošAnonymousnoreply@blogger.com