16. 10. 2013

Matěj - Úvahy blázna 2 (zapomenutý božství)


Nedá mi to a musím pokračovat v úvahách, který jsem si pro sebe nazval „Úvahami blázna“. V první jsem došel ke stále přesněji se rýsujícímu sestupnýmu trendu úrovně lidstva. Což je poměrně dobře dokumentovatelný celou řadou simultánních kultur, který zřetelně sestupovaly a sestupujou po špruslích žebříku, vytvářejíce a užívajíce cestou stále nesmyslnějších, nebezpečnějších a vědomí lidstva přímo degenerujících hodnot. My jsme původně opravdu byli primární součástí toho, co teď nazýváme Univerzum. Sice blbě mi to leze z pusy, ale když jsem si to slovo pro sebe přeložil jako všeobsahující, všezahrnující, tak jsme jeho značně degenerovanou součástí furt, ne? Je to sice malá, ale přesto útěcha.
Tahle jeho kdysi vrcholová součást se ovšem po příchodu na Midgard-Zemi přestala vyvíjet žádoucím směrem a nastal velmi pomalej a plíživej úpadek z totálního vnímání reality. Pak přišlo multidimenzionální omezení, který zajišťovala pestrá mnohost dnes již poztrácenejch smyslů, což samozřejmě kopíroval i pomalej duchovní pád. V současný době a v řádu tisíciletí je to vnímáno u devítičakrový Rassy. A desítky tísíc let u ostatních pozemskejch sedmičakrovejch populací. No prostě skončili jsme u očouzenýho kotlíku a začali mu říkat civilizace.

Vnímejte to prosím jak chcete, ale tenhle sešup je pro mě hodně černým a drsným humorem, kterej potkal i výsadek bílý Rassy před víc než sto tisíci lety v Bělovodí. Za pár století či tisíciletí museli z přelidněný země odcházet za zdroji a půdou všemi směry jednotlivý kmeny, který po čase zapomínaly rodnej jazyk a kvůli přírodním podmínkám, včetně katastrof a glaciál byly nucený měnit technologie, zvyky, stravu a tím i mentalitu. Pak při náhodným střetu s bratry se již nepoznávali a ani nedomluvili.
Když přišlo na střety, nastalo i mísení s jinými populacemi. A tak původně slovansko-árijský kmeny začaly měnit svoje názvy. A rázem tu byli Keltové, Germáni, Skytové, Chazaři, atd. Hlavním výsledkem však bylo hrubnutí mravů, technologií a samozřejmě došlo i ke ztrátě čistoty genů. Stejnej, nebo velmi podobnej osud čekal i na jiný populační výsadky, ale téměř vždy s e stejně destruktivními a degenerativními výsledky. Což ovšem mainstreamem je vnímáno jako pokrok a civilizace. Píšou se o tom nadšený knihy a hledají se povolní chronologové, kteří by vytvořili - či spíše vymysleli - to, čemu se budou dítka ve škole učit ... jako dějepis.
Teď jsem popsal to, s čím mnoho i velmi otevřenejch lidí bude mít problém se ztotožnit. Protože na tom „nechápat“ zatím pracujou i oni. A mimo nich i mnoho jinejch nevědomejch programátorů, počínaje rodiči a kantory. Pak už do procesu vstupujou vědomě náboženský, politický, filosofický a sociální i zdravotní systémy. Tajný bratrsva, média a dokonce i světový organizace, jako OSN.
Nejvíc mě na tom však zaráží, že dualitu světa zdůrazňujou a připomínaj i někteří vykladači Slovansko-Árijskejch véd. Jako by si ani neuvědomovali, že naším výchozím bodem bylo a je Univerzum s neokleštěným totalním vnímáním reality. A že současný bipolární omezení je jenom blbej roub, kterej vznikl odloučením se z centra a zapomněním toho, co vlastně jsme. A musím připomenout, že to, co teď zrovna jsme, se jmenuje naše zapomenutý božství.
A to, že my už nejsme schopni díky sestupu tohle vnímat, neznamená, že kolem nás je a existuje pouze to, čemu někteří říkají binární systám. Protože nic takovýho ve vesmíru není! Dualita je pouze a jen zjednodušující iluze, která nám za našeho současnýho stavu mysli a temnoty ducha nahrazuje berle.

6 komentářů:

  1. ... docela mám s tým bipolárním obmedzením v živote lopotu. Nie a nie pochopiť blbej roub :-/
    Výsledok ? Mám sa fajn, stretávam podobných ako som sama. Aaaach Matěji, napsal si to ách, čo veta to skvost, a tá ostatná, pecka... my respect B.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bed,
    "blbej roub popisuju ve dvou dalších úvahách. Matěj

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn Matěji, čítam znova tento článok a či mi uveríte či nie, donedávna som ani nepočula-nevnímala nejakú dualitu. Žila som. Teraz ma štve, že stokrát omielana fráza si ma ulovila. Krútila som tvrdohlavo hlavou, no čo už :-/ , keď ostatné múdre hlavy to tak tvrdili, tak i ja som pripustila, ovečka poslušná. Nedochôdča akési... A viete čo ? NEBOJUJEM už s tým, šumafuk mi to je. Tvrdím, že svetlo svieti i bez tmy... mne svieti.a basta, BED

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně Bed,
    a jaký-pak nedochůdče, ty seš pořádná klisna. Takhle nějak to přeci je a musíme si zvyknout, že světlo fakt svítí i bez tmy. Matěj

    OdpovědětVymazat
  5. Promiňte Bed,
    já jsem se dneska nějak s tou statečnou Mezenskou rozjel a sklouzl k tykání. Ještě jednou se omlouvám. Matěj

    OdpovědětVymazat
  6. Mám toľko rokov ako sa cítim, vtedy buď tykám, alebo vykám. Pre poriadok, ak chcete tykajte mi a please neospravedlňujte sa už .. :-) Mezenská - jo baba z hôr, pod Tatrami som už 20 rokov, tento kraj zoceľuje.
    B

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů