17. 7. 2013

Zvuky Vesmíru podruhé

Nedávno tu byl článek o zvucích černých děr. Že nejde o zvuky jako takové, jsem vysvětloval, ale i tak to pro jistotu vypíchnu znovu. Zvuky a někdy i celé harmonické melodie jsou výsledkem počítačem zpracovaného programu, který na zvukové sluchem zachytitelné frekvence převádí interakce slunečního větru s například magnetosférou či ionosférou dané planety, objektu nebo prostoru ve vesmíru.
"Sluneční vítr je proud částic, který vychází ze Slunce. Má obvykle rychlost asi 450 km/s (1,5 ‰ rychlosti světla). Pochází-li z jiných hvězd než z našeho Slunce, je nazýván hvězdný vítr."
Umím si ale představit, že může jít i o interakce jiných hmot či energií. Možná si říkáte, proč to jako píši. Přivedla mě k tomu jedna velmi neobvyklá situace - zkušenost mé manželky. Té jsem jen čistě ze zajímavosti poslal mailem několik nahrávek planet z našeho solárního systému. Během několika minut přišla celá zelená ke mně, kecla na zem a s rozklepanými koleny mi položila otázku, kterou bych od ní nečekal. Manželka, i když má mnohé neobvyklé schopnosti vnímat energie předmětů i živých bytostí, ví o desítkách svých minulých životů, vidí věci, které by vidět neměla, a další neobyčejnosti, se o tyto schopnosti nikterak nezajímá a vlastně i pochybuje o jejich skutečnosti a reálnosti. Neví, co jsou to dimenze, pojmy jako paralelní reality, astrální, duchovní, Vědomí zná jenom z náhodných doslechů a nemá ponětí, co znamenají.
Její otázka zněla - Co je to pátý rozměr? V tu chvíli jsem ještě nevěděl souvislosti, tak jsem začal s oficiálními definicemi od 1D, 2D, 3D atd., kdy každá následují osa svírá 90° se všemi předchozími. Nechápavě kroutila hlavou, tak jsem se zeptal, proč to potřebuje vědět. Nejprve se zdráhala z důvodu, abych si prý nemyslel, že je blázen, ale pak začala:
"Poslouchala jsem ty zvuky planet a stalo se něco divného, čemu nerozumím. Při první nahrávce jsem po pár okamžicích začala mít velice živý pocit, že už nesedím na židli vedle v pokoji, ale že se pohybuji konkrétním směrem, konkrétní částí Vesmíru. Pohyb se zrychloval, a když už jsem měla pocit, že se blížím k cíli, nahrávka skončila. Teď už mi to tak nepřijde, ale v tu chvíli jsem si myslela, že to ani nemůže být pocit, že je to skutečné.
Při další nahrávce se mi stalo něco ještě podivnějšího, co ti nedokážu přesně popsat, protože šlo o pocity, které snad nemají pojmenování. Uslyšela jsem v hlavě cizí myšlenku. Šlo a přitom nešlo o sluchový dojem. Byla to cizí slova a zároveň myšlenka, která nebyla moje, ale přitom byla v mé hlavě. Ta myšlenka, její obsah, zněl takto:

"Abys toto slyšela doopravdy, musela bys být v pátém rozměru"

"Bylo to tak nečekané, monstrózní a pro mě děsivé zároveň, že jsem zahodila sluchátka a šla se tě zeptat, co je to pátý rozměr."
V tu chvíli mě docvaklo, že jsem fyzikálními poučkami o rozměrech mluvil o něčem zcela s tímto nesouvisejícím. Docvaklo mi i to, Kdo ji oslovil, proč ji oslovil i proč zvolil právě tato konkrétní slova.
Kdo to byl, asi vy pravidelní čtenáři tohoto blogu tušíte. Proč si necháme s manželkou pro sebe. A proč zrovna tato konkrétní slova? Protože ten "Někdo" věděl, že manželka půjde pro radu ke mně, nikoliv za šmírákem googlem, a proto byla zvolena právě taková slova i forma, abych já pochopil, kdo a proč a pokusil se poskytnout vysvětlení.
Jelikož zcela čistě "náhodou" jsem ten den byl v kontaktu s jinou osobou, která zvuky Vesmíru je schopná slyšet "na vlastní uši", měl jsem jasno, co bylo pro moji ženu obsahem slov "pátý rozměr". Nešlo o fyzikální popsání prostoru, nýbrž o specifický stav jejího Vědomí s prostoročasy i časoprostory svým způsobem související.

Pokud jste to stejně jako já nevěděli, pak vězte, že tyto nahrávky "zvuků" planet a Vesmíru se používají například k léčení nejenom těla, ale i ducha. Ovšem v dnešním zamořeném světě internetu plném dat a informací, není nouze o speciálně a záměrně "nakažené" nahrávky, proto v případě, že některé budete pravidelně poslouchat, dejte na své pocity=intuici, a pokud byť jen na vteřinku budete mít pocit, že vám něčím nesedí, pak věřte, že je to pravda a vyhledejte nahrávku jinou.
Jelikož každý člověk bude či nebude reagovat na různé zvuky různých objektů jinak, nemá smysl sem dávat konkrétní odkazy. Intuice by vás měla při hledání dovést k těm vašim správným.

To jsem tomu dal. Úplně jsem zapomněl na to nejpodstatnější! Pod pojmem interakce zmíněným na začátku článku se podle mne skrývá komunikace, výměna informací, chcete-li. Takovýto tok informací je totiž zodpovědný za vše, co a čím vnímáme. Od zrakových vjemů přes chuť, sluch, hmat, čich a nakonec i tu mršku intuici nazývanou šestým smyslem, byť se pod ní skrývá mnohem více dalších nám neznámých smyslů. Vše je totiž interakce - tření, akce vs. reakce, komunikace mezi dvěma objekty, energiemi, čímkoliv. Vidíme jen proto, že dochází k interakci světla s viděným předmětem. Slyšíme, protože dochází k interakcím mezi jednotlivými molekulami hmoty, kterou původce zvuku rozvibroval a pak se zvuk jimi přenáší atd. Každá interakce je komunikací, rozhovorem min. dvou "vypravěčů" a jedno, co si za to dosadíme. My jako lidské bytosti proto na ony "zvuky" planet, což lze z jistého úhlu pohledu chápat jako rozmluvu planety se svým okolím (rozuměj celým Vesmírem), můžeme reagovat nečekaným způsobem. V oněch zvucích, je totiž obsaženo mnoho informací jak o planetě samotné, tak o jejím okolí - je tam jejich vzájemná komunikace. 
Je to proto, že této "řeči" nerozumíme rozumem, nýbrž svým Vědomím. Jako celek nevědomě rozumíme sdělením, byť jsou počítačovým algoritmem přeorganizována do podoby slyšitelného zvuku a právě skrze sluch pak k nám takto mohou promlouvat stejně jako Mozart, pták, velryba, listy stromu ad. a vyvolávat v nás konkrétní pocity, reakce. A naše Vědomí nám může, ale také nemusí, tento rozhovor převést do námi pochopitelné formy - třeba jako "cizí" myšlenku nebo "vidiny" a "halucinace" (související články - Na koho to mluvíš sne?, Protichůdné pravdy, Jak asi Vědomí vidí?).
Nyní je již na vás, zda budete zastávat názor, zda jde o "rozhovory" (interakce) zcela náhodné ve smyslu mechanického pojetí Vesmíru nebo v tom je něco víc, třeba něčí Vědomý Záměr, a tím pádem jsou informace předávány vědomě = cíleně.


13 komentářů:

  1. Poznám Vaše komenty MichaleB z EUP.
    Tam nemôžem - aj keď neviem prečo - od istého času napísať svoj názor.
    Ak môžem tu - budem rada, lebo sa rada začítam do slov ľudí, čo majú na obrázku svojho blogu VLKA :-)
    B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bed:
      komentáře na EUP může vkládat pouze člověk s profilem zaregistrovaným na těch serverech, které podporuje blogspot.com (poskytovatel blogu) - najdete tady u mě v rolovací nabídce pod editačním okénkem komentářů u položky "Odpovědět jako:"
      Či-li nelze komentovat jako anonym, což je jako částečná ochrana před trolly.

      Vymazat
    2. Michale, ďakujem za rýchlu ozvu. Keď si spomeniete na min. záver roka, bolo to veľmi plodné komunikačné obdobie na EUP. Dovolila som si "skritizovať" výraz parchanti v komenteistej dámy. Dostala som okľukou zaracha, a to som si predtým horlivo písala a pomáhala Terke zvládnuť jej stav. I s pánom Iv sme si trošku popísali. Nik mi nepovedal čo je príčinou zákazu uverejňovať komenty.
      Ani som sa 3 mesiace nesnažila, pretože som sa dolámala ... a bola som out of PC. Teraz som zistila, že i pochvalný koment, s mojim emailom, čiže nie anonymous p. Iv zmazal, nie jediný.
      Aby som priblížila - mojou zásadou oddávna je neregistrovať sa.
      Len na Fb som a na sezname.cz kde mám roky email box.
      Razím heslo Timothy Learyho " každá informácia je dobrá".
      Ale chápem, že ľudia čo majú vlastné blogy zakúšajú všeličo. Npr. Orgonet.
      Nuž, tak si to zapísali do plánu duše, toto majú absolvovať v zemskej realite, takže :-)
      S pozdravom Božena Elizabeth Dworak, žá čo chce behať s vlkmi.
      Som rada , že práve infá o zvuku tu nachádzam....

      Vymazat
    3. Bed,
      na EUP Váš pochvalný koment z dnešního dne je. Proč byly diskuze pozastaveny, je v jednom ze starších článků, název si už nepamatuji, ale můžete to dohledat.
      Zde jsou komentáře (od všech, včetně anonymů) moderovány, což znamená, že nejprve musejí obdržet mojí "schvalovací doložku" a pak je teprve zveřejním. Pokud bych nechal diskuzím volný průbeh, bylo by to tu leckdy jako na jiných nemoderovaných blozích a fórech, což není můj šálek kávy. Zde budou všichni, kdo se slušně vyjádří vyslyšeni a ochráněni od nájezdů trolíků a jiných nedospěle uvažujících existencí.
      Proč Vám byly nebo nebyly na EUP mazány komentáře, se musíte zeptat přímo Iv. Kontakt tam na sebe má uvedený v postranní liště.

      Vymazat
    4. Michalo, viem, dnešný tam je - zatiaľ.
      Viete, nezaujíma ma veľmi minulé.
      Poznáte tú pesničku od Elánu ?
      "Čo bolo, bolo, teraz skúsme nájsť, to podstatné, to čo je v nás. Vravia, že prežije hmyz, je to tak, neobzerajte sa pani Lóthová".
      So, idem teeda na Vaše články ... :-) ďakujem, B.

      Vymazat
    5. Bed,
      Elány nějak nemusím - vlastně vůbec. Není to moje krevní skupina.
      Minulost má svoje kouzlo, které Vám nic jiného nedá - zkušenosti. A nejsem právě kvůli nim tady? Pokud by chtěl někdo žít, jak hlásají někteří, jak já říkám, ezoguruové, pak bychom sice možná byli stále šťastní díky přítomnému okamžiku (pokud bychom zrovna nepadali ze schodů nosem proti zdi nebo nespěchali do rachoty), ale ustrnuli bychom v čase i co se vývoje týče. Je to sice vtip, ale kdo se nad tím zamyslí, pochopí, proč to dávám zrovna sem:
      Jaká je výhoda sklerotika? Stále se dozvídá nové a nové věci.

      Vymazat
    6. Ja som Michale točila ani nie o Elánoch, lež o časovosti. Ano, formovanie budúcnosti tkvie väčšinou v minulosti a prítomnosti. Nevyhneme sa skúsenostiam chválabohu.
      Mám ale dojem, že sklerotik sa nedozvedá skoro nič, lebo znova to zabudne :-)) Vo vyššom veku prídete na to, že sa nepotrebujete veľa informácií dozvedať. To čo je potrebné je - vedieť. Vyprázdnená hlava, často od bolesti, nemocí, úderov životom, prijíma nové signály.
      Ku zvuku :
      počujem čo vlastne ? Zvuk planét ? - napríklad mi sedí Venuša, alebo mám
      tinnitus ? :-)
      Môj vnuk mal tri keď mi povedal, že večer nemohol zaspať, hoc bol unavený. Lebo ten zvuk, ten zvuk ho rušil. Na otázku aký bol ten zvuk povedal, že strieborný. Jeho by som zaradila medzi tzv. indigos.
      Keď som bojovala s "tinnitom", poprosila som Univerzum, sily, ktoré to majú na starosti aby mi pomohli znášať ľahšie zvuk, lebo ma to veľmi vyrušovalo. A stalo sa..., vyhoveli mi.
      Tiež počujem vety podobne ako Vaša pani manželka.
      A s tou 5D ? Nuž zbližujeme sa, trčím hodne v nej a plnia sa mi želania zázračným spôsobom.
      Zázrak, áno aj tak to môžme nazvať. Ja vravím skôr - každý dostane čo si zaslúži.
      Prajem Vám i rodine dobro v každej chvíli, jedno či teraz minulej, teraz prítomnej a teraz budúcej... B
      Vaša stránka je dobrá.

      Vymazat
  2. Ahooj, tak to je síla, zvuk planet. Ty víš, že jsme muzikální rodina a hudba je pro mě důležitá, stejně jako ticho, voda a vzduch. Mockrát jsem o tom přemýšlela, jak ladíme, každý trochu jinak, někomu dělá dobře to, jinomu ono a mám pocit, že se nám otvírá další tajemství námi jen tušený. Věřím, že zvuky léčí, ale můžou i zabít. Mišáku, musím říct, že se v Tvém psaní něco změnilo, nebo já se změnila, víc Ti rozumím,píšeš fakt dobře a srozumitelně. . . iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo:
      No sláva, že jsi zavítala :-)
      Znáš to, každý si připadáme stále stejní - já tedy ano. Otázkou (nevím nakolik důležitou) je, jak nás vnímají druzí.
      Ano zvuky jsou i pro mne velmi dominantní záležitostí. Osobně sluchové vjemy upřednostňuji před všemi ostatními včetně zrakových. Každý to má ale jinak. Jiný může upřednostňovat informace z okolí přes hmat, chuť, čich. Zrakové jsou nejméně kontaktní a mohou se přenášet na největší vzdálenosti, chuť naopak na nejkratší. Pro efektivní "konvenční nahrání" dat do bytosti budou dle mého úsudku "nej" ty světelné = elektromagnetické povahy (zrak), pak zvukové a vibrační = mechanické (sluch a hmat), které ale na rozdíl od viditelného spektra světla mohou pronikat celým tělem a i přes hmotné překážky. Jak vidno, každé má svoje.
      To jen tak, co mě právě napadlo, možná by to vydalo na článek :-)

      Vymazat
    2. Ahoj, díky za hezkou odpověd:)máš pravdu, když budeš mít můzu a čas, něco by to chtělo, ráda si o tom něco ještě přečtu. Jinak jsem tady, čtu si u Tebe, ale znáš to, dostanu se ke čtení až večer, bylo té práce moc a moc. Něco mě přišlo do hlavy asi před měsícem, že mám pracovat jen 8 hodin, musím si udělat čas na sebe a na rodinu. 5 let jsem neměla dovolenou a najednou z ničeho nic jsem stála na parkovišti u obchodu, vzala telefon a zavolala do penzionu na šumavě, kam jsme dřív jezdili a objednala dovolenou. :) no a co, nezboří se svět, makat budem stejně. . . to samé je třeba s Tebou a ostatními lidmi, kterým bych ráda vyjádřila jen pár slovy přízen a neudělám si čas, TAK TO TEDA NE:)))) hezky si půjdu udělat vlasy, nalakovat nehtíky a dnes si budu u Tebe číst, protože mi tady utekly nějaké články, zdravím .:))) IVA

      Vymazat
    3. Články nemají nožičky, takže neutečou.
      Ono vlastně vše zůstává na svém místě, jen ten rychlík Čas bez brzd, do kterého jsme dobrovolně nasedli, míjí všechno závratnou rychlostí a způsobuje, že nám kde co uniká.
      Držím palce každému, kdo dokáže z toho vehiklu za jízdy vyskočit. Ty Ivo máš k tomu koukám našlápnuto :-)

      Vymazat
  3. Dobry den, je mozne tyto zvuky poskytnout? Nejaky link nebo to nekam nasdilet? Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym:
      Link nemám. Jak jsem psal v článku, každému bude/nebude říkat něco jiného. Co oslovovalo mne, manželku nechávalo chladnou a naopak, co jí dostávalo do pozměněného stavu vědomí (ona říká, že jí vypne mozek, což se prý blíže popsat nedá - osobně při jejích popisech mi přijde, že jí vypne pouze levá hemisféra), mě připadalo jen jako hluk.
      Zadejte si do vyhledávače "zvuky planet" a zkuste si vybírat, co Vás osloví, je toho na netu opravdu velké množství. Spolehněte se na své pocity - to je nejdůležitější.
      Držím palce a budu se těšit na Vaše případné komentáře.

      Vymazat

Podmínky pro publikování komentářů