21. 7. 2013

Rafinované reklamy pojišťoven a zákon přitažlivosti.

Jistě nejsem jediný, komu toto poslední dobou přišlo mailem. K čemu všemu se takoví ziskutvorní giganti sníží, jen aby z vás vytáhli další kačku navíc:

 

Zdravím,
tak už je to chvíli co jsme se potkali, bohužel jsem ztratil tvou emailovou adresu. Získal jsem ji od Marty tak snad je správná.
Píši ohledně té pojistky na auto, o které jsme se bavili. Nakonec vše dopadlo skvěle, vyřídili za mě kompletní převod a ani jsem nemusel nikam chodit. Celkem jsem ušetřil za tu moji octavii 4. tisíce, čekal jsem sice víc, ale myslím, že je to fajn úspora. Na to tvé žihadlo to určitě bude i víc, níže jsem Ti vložil odkaz tak uvidíš, jak to dopadne.
Odkaz pro porovnání (odkaz jsem smazal - nebudu jim přece dělat reklamu)
Jinak doufám, že se máš fajn, pokud to vyjde mohli bychom dát sraz koncem července.



Měj se hezky,

David


Nemusím říkat, že žádného takového Davida ani Martu neznám. Aspoň by jim nemusely chybět čárky v souvětí.
O tom, kde vůbec pojišťovna trapně se maskující za nicneříkající mailové adresy a jména vzala na mě kontakt, taky nebudu psát.
Jinak dovolím si ještě svůj malinkatý názor. Když už vás přece jen kdokoliv přesvědčí k nějaké pojistce, nevěnujte žádnou pozornost (nepřehrávejte si případnou situaci v představách) náplni této pojistky. Mohlo by se totiž stát, že si v budoucnu přitáhnete to, co v tu chvíli vyjadřujete - pojistku využijete, přičemž slovo "využít" bude mít hořkokyselou příchuť.
Autor tohoto blogu se totiž domnívá, že obavy vedoucí k pojištění, ať je jakékoliv povahy, přitahují situace, kvůli nimž se pojišťujete. Čím více se obáváte průšvihu, proti kterému se pojišťujete, tím více dáváte energii právě této jedné alternativní budoucí realitě.

7 komentářů:

  1. Horkokyslé scenáre som "obľubovala" a v ich tvorení som bola donedávna majster.
    Je s tým koniec - a basta :-)))
    B

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký:) NĚCO TAKOVÉHO JSEM JEŠTĚ NEVIDĚLA:))) občas nám přijde nějaká ta nevyžádaná reklama, ale tohle je fakt trapák. Většinou to hážu do spamu, ale když to přijde víckrát, tak na to odepíšu, že porušují zákon a budu informovat seznam cz. a policii. Vždycky toho nechají. no, jinak ten zákon přitažlivosti mi furt nejde, mám v tom furt zmatek, byla jsem se ted opalovat a tak jsem hltala sluníčko, jestli mi něco přijde do hlavy a nic:) TAK TO MUSÍM JEŠTĚ NECHAT. HEZKOU NEDĚLI IVA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,
      když to přeženu, tak pokud by to bylo tak snadný, už by tu zase pobíhali spokojení T-rexové a člověk by byl zapomenutou krátkodobou epizodou. Nebylo by třeba reinkarnací, vše by se zmáklo v neděli při opalování na sluníčku :-)

      Vymazat
    2. Beru ty hovadiny o sluníčku zpět, odpoledne jsem lezla na slunce, dostala úžeh, nic nevymyslela , opět blbá jak štolverk:)))), JEŠTĚ MI JE BLBĚ. IVA

      Vymazat
    3. Ivo,
      ty jsi šílenec :-)
      Nápovědu proč najdeš tady v článku "Úvaha - počasí" (tedy zase jako vždy - úvaha, či-li hypotéza)

      Vymazat
  3. Nezapomen na naše kulturní dědictví, na pohádky, ono to totiž jednoduché bude, musí být, půjdou TAM všichni, mentálně nemocní, malinké děti , blondýny, profesoři, spisovatelé, prostě všichni. . . v pohádkách to je, hlavně v těch o Honzovi, dracích a chytrých horákyních. Nedělám si srandu. No a co zlaté vlasy děda Vševěda. No, vyjímka by byla Kašpárkův hrobeček a jak nuzák do ještě větší nouze přišel. . . :)))) IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to sluníčko, jj, vymyje hlavu, šišinku štartne.
      B

      Vymazat

Podmínky pro publikování komentářů